Gå til innhold

Inspirert: Har du noen gang vært på TV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du vært med i? :)

Anonymous poster hash: 24616...a88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere ganger,- både som realitydeltager og i jobbsammenheng:)

Anonymous poster hash: a552d...364
Skrevet

Sang med Sissel Kyrkjebø og det kom på tv. Har også vært med i to filmer som har vært vist på tv

Anonymous poster hash: 7bc88...601
Skrevet

Vært med i noen avsnitt av en norsk situasjonskomedie - også har jeg jobbet på teater :)

Skrevet

Har vært linselus på Grand Prix et par ganger :D

Anonymous poster hash: 6cdba...3bb

Skrevet

Å jada. Skulle noen ha vhs-opptak av gammeldansfestivalen sendt på Norge rundt i 92 (93?), er det jeg som står ved siden av Hjallis, ikledt rosa, blå og lilla grilldress, som ble sånn lettere vindpølseaktig i vinden. Uforglemmelig! ;)

Skrevet

Ja, etter vi vant sommerland i Bø cup da jeg var barn:-) Som gjest i Holmgang og et par ganger på nyhetene.

Anonymous poster hash: 6c017...fa4

Skrevet

Jeg var på nyhetene en gang jeg var 3:p Var en reportasje om barneaktiviteter i spikersuppa, og bilde av meg mens jeg hoppet på ski prydet den reportasjen:p Eneste grunnen til at vi så det var pga den knæsj blå lua mi med dusk større enn hodet mitt på toppen:p. Lekkert!

Skrevet

Var med på fredsprisutdelingen som barn.

Anonymous poster hash: 7f6d2...36d

Skrevet

Ble spurt om å være gjest i et fredagsprogram, men jeg fikk nerver og takket pent nei... Liker ikke oppmerksomhet, og hvert fall ikke tanken på at tusenvis skal se MEG  :blink: 

Da jeg gikk på barneskolen var jeg med på en promo til et realityprogram, av alle ting. Ble plukket opp på gaten i Bergen av programlederen... 

Anonymous poster hash: 8f5dd...5b6
Skrevet

Ble intervjuet en gang på Hove-festivalen, ble vist på NRKnyhetene.

Og en gang da jeg var mindre på et tvshow av noe slag :P

Anonymous poster hash: 028e0...346

Skrevet

Var på lokal-tv i ein liten by i Bolivia.  Sat på cafe og lo av det teite tv- programmet dei viste, der ein mann i nissedrakt fjasa rundt i byen og invtervjua folk.  Plutseleg stod nissen med mikrofonen ved bordet vårt, så me måtte stotre på den spansken me kunne.  Så ikkje den store kjendisstatusen, altså.

Anonymous poster hash: ede96...d89
Skrevet

Ja, har vært med i noen norske filmer de siste årene :)

Anonymous poster hash: 61d91...fa9
Skrevet

Ja var med på Lines gode hjelpere i fjor som gikk på TV3.

Skrevet

Var publikum på beat for beat. Satt rett bak ene pianoet så så meg ganske ofte dessverre :P

Også var jeg på nyhetene en gang da jeg gikk grunnkurs. Var en nyhetsreportasje etter en ganske alvorlig voldsepisode. Jeg og venninnene mine visste ikke at kamerateamet filma akkurat i det vi stod å røyka. Vips visste alle foreldrene våre at vi røyka gitt :o Det fikk de vite via nyhetene :P

Skrevet

Var med en episode av Midt i smørøyet som barn. Spilte i en sene der jeg og to andre jenter skulle stå og hammre på en dodør og le, mens mobbeofferet satt på doen og spiste matpakka. 

Skrevet

Ja. En gang gjest i lørdagsmagasinet og en gang gjest på frokost-tv.

Anonymous poster hash: 2ade4...f9f

Skrevet

Nei, heldigvis ikke!

Anonymous poster hash: 81cae...35d

Skrevet

Ja, har vært med i noen norske filmer de siste årene :)

Anonymous poster hash: 61d91...fa9

Oi, nå ble jeg nyskjerrig! :-D

Skrevet

Ja! :-) En barnetv-serie som gikk for mange år siden!

Anonymous poster hash: 7f641...7c2

Skrevet

Ja: har vært statist i en av Crocodille Dundee filmene. Den hvor han drar til LA :)

Anonymous poster hash: cccfe...272
Skrevet

Ble intervjuet på skolen angående innesko til skolebarn da jeg var liten, og det ble sendt på alle(nrk, tv2, tvNorge)kanalene :) Følte meg som en kjendis den gang ha ha.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, på lokaltv for hundre år siden, og på sportsnyhetene for 7-8 år siden :P

Skrevet

Ja, flere ganger faktisk, ble godt kjent med HC Andersen, Håvard Sylte, Dorthe Skappel og Nadia Hasnoui.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...