Gå til innhold

foreldrene mine gir blaffen barnebarnet sitt, datteren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

De gidder aldri komme og hilse på enda vi bor i samme by. Jeg som må ta initiativet hver eneste gang. Så fort de har fri reiser de på hytta og vi blir aldri invitert. Hører om alle andre hvor besteforeldre maser om å passe og her er det såvidt hey

Anonymous poster hash: 521aa...4e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den postet seg selv gitt.

Så vidt jeg får et ja. De har passet henne kanskje 3 ganger på 2 år

Andre som har det slik?

Hi

Anonymous poster hash: 521aa...4e9

Skrevet

Sånn har vi det med mannens foreldre. Jeg hadde syntes det var trist om det var mine, men hva kan man gjøre?

Anonymous poster hash: 502c5...dde

Skrevet

Faren min er sånn. Mamma er død, så han tilbringer hver eneste tors-man i en annen by med ny kjæreste.

Heldigvis er svigermor helt super! Men jeg er lei meg, skuffet og såret over hvor dust fargeblindt har vist seg å være. Mamma hadde snudd seg i graven hadde hun sett prioriteringene hans.

Anonymous poster hash: 55310...11b

Skrevet

Been there done that ;)

Gutten min er 9 år, har aldri fått overnattet hos farmor.

Hun kan passe ham om det er ytterste nød. Aldri foreslått å ta ham med på noe som helst. Trist!

Anonymous poster hash: 4b379...8c1

Skrevet

tja mine foreldre skal passe på barnet mitt for første gang rett over jul. Da er hun 6.

Og de ser barna her omtrent 1-2 i året. Over et par dager da men de kommer ikke for å se barna de stopper her når de er på gjennomreise.

Min ex manns foreldre har aldri sett minste som da er 6 år snart.

Og de har ikke sett største siden hun var et halvt år. Ikke fordi de ikke har hatt mulighet men fordi de velger alt annet istedenfor.

De har valgt bort å se dem både før og etter det ble slutt mellom meg og sønnen deres.

Litt moro siden min ex svigermor var livende redd for å ikke skulle få se barnebarna sine før vi fikk barn.

Men jeg har invitert de hit og tilbudt overnatting både hos meg eller hos noen uten barn (som de også kjenner), jeg har sagt jeg kunne ta med barna dit de bor......

Besteforeldre i dag er ikke som besteforeldre for en til to generasjoner siden. De er opptatt med jobb og å realisere seg til stor del.

Men ærlig talt det er jo deres rett å velge bort barnebarna. Derimot velger de da bort retten til å klage om de en dag sitter alene på gamlehjem uten noen som besøker de.

Anonymous poster hash: 4dd12...e62
Skrevet

mine svigerforeldre er også slik. ingen av dem har noen gang overnattet eller vært på besøk hos farmor eller farfar uten at vi er der. eldste er nå 7 år. de bor 20 minutter unna og ser barna kanskje 4 ganger i året. oftere vi bumper inn i farmor på byen, enn at hun kommer inom oss. enda hun må kjøre forbi huset vårt om hun skal inn til byen. noe hun er ofte ettersom kjæresten hennes bor der. Trist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...