Gå til innhold

Hvordan løse dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fantastisk mann og barn. 

Vært sammen i 15 år, siden jeg var 16.

Han litt eldre, hatt noen damer og en samboer..

Jeg jomfru den gang..

Klarer ikke å akseptere at jeg bare skal ha en "sexopplevelse" i mitt liv. Tanke som har vært der i alle år. Alle jeg vet om inkl. foreldre og besteforeldre har hatt fler enn en.

Mannen er inneforstått med problemet, og har gitt meg tillatelse til å være skjult utro(han vil ikke vite), bare for å beholde meg.. For hvis ikke jeg gjør dette kjenner jeg at jeg vil angre evig.

Hvis jeg ikke gjør dette blir jeg å ødelegge familien ved å gå..

Hadde du gjort det?

Kjenner på litt samvittighet likevel.. :(

Anonymous poster hash: c326b...62b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare vært sammen me typen min og han er ikke videre flink i senga, for å si det sånn.Har allikvel aldri falt meg inn å være utro av den grunn, men jeg har blitt ganske så fortrolig med Kondomeriet :P

Tror du virkelig gresset er så grønnere på den andre siden...?

Anonymous poster hash: 97527...683
Skrevet

Vi er jo alle forskjellige, og jeg hadde nok aldri tatt sjansen på å teste om gresset var grønnere på andre siden. Tror ikke jeg hadde kommet over det uansett om jeg var ene eller andre parten.

Anonymous poster hash: 0f1d7...033

Skrevet

Jeg har bare vært sammen me typen min og han er ikke videre flink i senga, for å si det sånn.Har allikvel aldri falt meg inn å være utro av den grunn, men jeg har blitt ganske så fortrolig med Kondomeriet :P

Tror du virkelig gresset er så grønnere på den andre siden...?

Anonymous poster hash: 97527...683

Mannen min er god i senga(tror jeg?), jeg har det iallefall godt! Men den følelsen av å ikke oppleve det andre har opplevd vil ikke gå bort. Redd jeg som 60 åring vil angre enda mer..

Tror ikke gresset er grønnere, og håper ikke det heller. 

HI

Regner ikke med det er grønnere på andre siden. 

Anonymous poster hash: c326b...62b

Skrevet

Så lenge du er fornøyd med sexen dere har sammen så er det jo ikke noe problem. Tenk så sårende for mannen at du sier at han ikke er bra nok, du vil oppleve flere. Dessuten er det ikke slik at sex er sååå annerledes med en annen. I allefall ikke hvis dere har bra sex.

Min mann har kun hatt meg, og jeg håper ikke han vil være utro av den grunn.

Skrevet

Du kommer til å angre!

Selv om mannen har gitt grønt lys. Så jeg ville ikke gjort det.

Anonymous poster hash: 05f29...dfa

Skrevet

Gresset er ikke grønnere på den andre sia av gjerdet, svært svært skjeldent i hvertfall.

Så hvis du elsker mannen din så får du heller teste ut forskjellig sammen med ham. Har aeøv had flere partnere før jeg møtte mNnen og det er svært få mannfolk som er verdt den risikoen. Kondom beskytter ikke mot alt, så det er fint lite spennende du får gjort uansett. Feks oralsex kan smitte, feks herpes.

Fortsatt fristet? Kjøp heller en sexbok til dere til jul, litt leketøy, lekkert undertøy osv.

En ting du kan gjøre er å gå ut å danse, flørte litt, men at du går hjem til mannen etterpå. Det synes jeg er litt pirrende, mannen min også. Går aldri til kyssing eller noe, kun dansing og litt flørt.

Anonymous poster hash: 8ddb3...7a9

Skrevet

Tror du vil angre mer om du er med en annen...

Sex uten følelser er oppskrytt og jeg kunne gjerne vært foruten.

Det du har med mannen din er veldig spesielt, og jeg skulle ønske min mann hadde vært min eneste.

Hva er det du er redd for å gå glipp av?

Har du kanskje litt for høye forventninger/tanker rundt det med sex?

Jo mer du tenker på det med å ha sex med noen andre, jo mer lyst får du. Hva med å heller eksperimentere litt sammen med mannen din? Prøv noe helt nytt, møt hverandre et sted utenfor hjemmet og dyrk det som er bra mellom dere.

Sikkert ikke denne tilbakemeldingen du ønsket deg, og jeg ønsker deg masse lykke til med valget ditt! :-)

Skrevet

Ok, la oss si at du faktisk gjør det. Du treffer en kar på byen, blir med han hjem og puler. Hva skjer etterpå det? Har du da fått det ut av systemet og er ferdig med det, rusler hjem til mann og barn og henger opp julegardinene og fortsetter som før? Hva om det var så fantastisk (antagelig ikke, de fleste one night stands pleier å være kleine greier) at du vil ha mer? Hva om du forelsker deg? Hva om han du forfører forelsker seg og starter en kamp for å få deg?

Hva vil det gjøre med forholdet mellom deg og mannen din? Selv om han sier at det er greit, så mener han det jo ikke, han bare ser det som den eneste måten å beholde den han elsker på. Det er en desperat manns godkjenning du har fått. Vil det føles bra ut etterpå, tenker du? At du har tynt forholdet deres lengre enn godt er, bare for litt annen pikk?

Jeg tror du har mye å tenke på, og det du bør tenke mest på er ikke hvordan det vil være å ha sex med en annen, men hva som skjer etter det. Jeg tror du har latt en idé få lov til å vokse seg altfor stor i forhold til hvor lite viktig den egentlig er. Det er ikke noe saliggjørende i å ha mange hakk i sengestolpen. Det er ikke noe "alle andre har" eller noe du har blitt frarøvet. Og sex med en ny mann er garantert ikke som i fifty shades...

Skrevet

Du skriver at hvis du ikke kan ha sex med en annen eller flere andre så vil du gå fra mannen.

I min verden kan du da ikke være all verdens glad i mannen din..... beklager å si det!

Du skriver at du og mannen har det godt i senga. Hva er det da du absolutt skal ha flere menn for?

Sex er mye bedre med en person som kjenner kroppen din og som er glad i deg og du er glad i - enn et raskt knull bare for å ha gjort det.

Det virker på meg som om du har fått en "hang-up" i hodet som går på at du omtrent går glipp av det viktigste i livet hvis du ikke får ha sex med flere menn. Og jeg tror den hang-up'en er sterkere enn hva du faktisk vil oppleve hvis du går ut og har sex med andre menn.

Hvordan har du tenkt å gå frem i så fall? Skal du begynne å gå på byen og sjekke menn du kan ha sex med? Eller skal du opprette en profil på et nettdatested?

Jeg mistenker at du egentlig er ute etter oppmerksomhet fra andre menn, at du kanskje ikke er så glad i mannen din som du en gang var - og at du derfor bruker "bare hatt sex med en"-kortet for å skape mer spenning i livet og få mer oppmerksomhet. Trenger ikke være slik, men det er inntrykket jeg får.

Du skriver at hvis du ikke får ha sex med en eller flere andre så kommer du til å gå fra mannen...

Hvis dette virkelig er så viktig for deg så synes jeg at du heller skal gå, for jeg synes mannen din fortjener ei som ikke går rundt og lengter etter sex med andre, til tross for at du og han har det godt seksuelt.

Jeg er en av de som har hatt sex med en god del menn, og kan si at ons sjeldent er det helt store.

Det som virkelig er givende både seksulet og følelsesmessig, det er å ha sex med en man er glad i som også er glad i deg.

Mannen din har "gått med på" at du skal få viljen din fordi han ikke vil miste deg. Men han vil ikke vite. Det tyder på at det sårer han at du ikke har nok med ham og at du ønsker å være utro.

Du sier at du har litt problemer med samvittigheten. Og det er før du en gang har vært utro. Hvordan vil du føle det etterpå?

Hadde jeg vært deg ville jeg mye heller jobbet med det forholdet du har pr i dag. Som flere andre nevner, ta ansvar for sexlivet deres selv og vær kreativ, ta initiativ, ikke forvent at han skal stå for alt. Du har ansvar for det også. En tilfeldig mann vil du ikke trenge å ta noe ansvar for, så kanskje det er en lettvindt løsning?

I tillegg til at jeg ville gjort et oppriktig forsøk på å jobbe med forholdet så ville jeg gått i meg selv og vært dønn ærlig ift hvor glad jeg egentlig var i den mannen jeg levde med. Det virker som om familien (og dermed mannen) ikke er et sterkt nok argument for deg - bare du får ha sex med flere...

Jeg regner med at det ikke er slikt du ønsker å høre, men jeg tror du må ta et ordentlig oppgjør med deg selv. Bruker du det med sex som en unnskyldning, eller er det bare det at du/dere har kjørt dere midlertidig litt fast i forholdet?

Men, jeg er glad jeg ikke har ditt dilemma, så jeg ønsker deg lykke til videre, uansett hva du bestemmer deg for!

Anonymous poster hash: 8ad05...8d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...