Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Og nå klarer jeg ikke slappe av fordi jeg bekymrer meg for at det kan skje noe galt. Har aldri kjent blodtrykket selv om det har vært høyere enn dette, så vanskelig da å vite når man skal kontakte føden. Ellers fin urin. Fått økt dosen av medisin og skal til fastlegen å måle på mandag. Ellers har jeg lyst å ta meg en tur ut og handle, dra på besøk, men er redd for at blodtrykket vil bare stige av dette... Ser jeg har mye fokus på dette.... Uffg Anonymous poster hash: 16234...526
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Hva er under hundre? Over eller undertrykket? Anonymous poster hash: a5a0e...df8
Baremeg Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 150/98, dette var det beste. På første måling hadde jeg undertrykk på 110, men de mente at det var stresspåvirket i og med at det sank til 98 på sitt beste.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Jeg hadde 180/129 og følte aldri noe til blodtrykket. Derfor jeg måtte ta det HELT med ro. Ble lagt inn hver gang undertrykket steg over 100. Gikk svangerskapet ut Mitt råd er å ta det med ro, ikke gjør så mye, selvom du føler at du orker! De hadde nok ikke sendt deg hjem hvis de ikke mente det var trygt, men ikke overbelast kroppen Anonymous poster hash: 10c57...411
Baremeg Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Gikk du da på noe medisin? Jeg har blitt satt igang tidligere pga høyt blodtrykk men da på termin og i uke 38. Er nå i uke 30. Foreløpig tar jeg 400 mg trandate om dagen. Tror jeg tar meg en tur ut, og prøver å slappe av resten av dagen.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 Nei, jeg ble ikke medisinert, fordi blodtrykket mitt svingte noe VELDIG. De fant ut at jeg har veldig lett påvirkelig blodtrykk. Men, ble ca 15 døgn på sykehus i løpet av svangerskapet pga blodtrykket.. Ta deg en rolig tur, og slapp av Det er litt skummelt når man ikke kjenner noe til blodtrykket, hadde jo nesten vært bedre om man hadde noen symptomer. Anonymous poster hash: 10c57...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå