Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Og det var et stort barn som fremdeles var våkent i sittende stilling! Hadde skjønt det om det var en baby, men noe som så ut som et barn på rundt 2 år er jo litt merkelig? Anonymous poster hash: b2aa2...6a6
Miljøterrorpeuten Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Jo, litt rart. Men så vet du jo ikke hvorfor da Kanskje de hadde vært på årets "et eller annet" i familien, eller det var noe annet spesielt som hadde skjedd. Kan være moren vanligvis legger barnet kl 19.00 prikk alle andre dager. Må du ikke være så nysgjerrig og dømmende da Spis litt sjokolade og se på tv i stedet
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Og det var et stort barn som fremdeles var våkent i sittende stilling! Hadde skjønt det om det var en baby, men noe som så ut som et barn på rundt 2 år er jo litt merkelig? Anonymous poster hash: b2aa2...6a6 Og det var et stort barn som fremdeles var våkent i sittende stilling! Hadde skjønt det om det var en baby, men noe som så ut som et barn på rundt 2 år er jo litt merkelig? Anonymous poster hash: b2aa2...6a6 Ja, hvis barnet er over 1.5år , så er det en stor tragedie at det er oppe så seint.. Tror jeg ville ringt dyrebeskyttelsen, slik at de fikk overta omsorgen. Anonymous poster hash: c7a56...b80
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Da har de sikkert vært på besøk og barnet har sovet der til det er på tide å gå hjem. Ganske vanlig i sørligste strøk selv om jeg nok hadde sytt med å ta med barn ut i vinternatta. Men jeg kan komme på mange grunner til at det har vært nødvendig. Anonymous poster hash: f2f2f...fbd
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Oh, shit! Jeg var i familiebryllup en gang, og da fikk ungen slokne etter vilter lek på sofaen. Hun våknet når vi dro hjem, og skravlet lystig i vei hele turen hjem, og sloknet igjen så fort hun traff hodeputa når vi kom hjem. Så nå synes kanskje hele nabolaget, alle de som satt og lurte bak gardina, og ikke visst hvor vi hadde vært, at vi er merkelige? Og vurderer kanskje å melde til barnevernet? Virkelig? Anonymous poster hash: 2b1e6...848
Hjertefru Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Ikke enkelt gitt.... Galt er det å forlate barnet(skulle bare mangle), tar du det med deg er det jaggu gærnt det og. Jaja...
Tyra79 Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Har vært på mang en nattlig spasertur med mine falsk-krupp barn. Frisk luft gjorde underverk for pusten!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 vi har også vært oppe gått i de sene nattetimer med hyyyyende baby! mon tro hva naboene tenkte om oss... om enda verre! på lørdagen som var dro jeg hjem fra 30 årslaget til svigerinnen min kl 2300. med datteren min på armen (4år). Hun skulle bare sitte å slappe av litt på fanget mitt, var sliten etter å ha løpt rundt med de andre barna. men sovner på 10 sekunder og sønnen min p 10 år, kom hjem kl 0030 med sin far og onkel. mister de snart jeg nå (skal sies at det var satt frem 6 liter vin og kanskje 20 øl til 41 pers, hvorav 7 av disse var barn. så var ikke akkurat en fyllefest) Anonymous poster hash: 0d4e3...5ec
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #9 Skrevet 7. desember 2013 Vi har vært på lekeplassen klokka to på natta med en liten en som våkna i vogna på vei hjem fra et middagsselskap og var lys våken når han våkna på hjemturen etter mange timers søvn. Så når vi alikevel trilla forbi lekeplassen så tok vi oss en tur på huskene mens vi så på stjernene og snakka om hvor mørkt det var på natta. Kjempekoselig for alle sammen. Anonymous poster hash: 4620b...767
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #10 Skrevet 7. desember 2013 Har vært på mang en nattlig spasertur med mine falsk-krupp barn. Frisk luft gjorde underverk for pusten! Det var vi også en gang. Ut og trillet kl 12 på natta. Anonymous poster hash: b7dfe...451
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #11 Skrevet 7. desember 2013 Haha, tror barneværnet virkelig skulle løpt inn og ut døra her hvis folk flest var like bekymret som deg Anonymous poster hash: ced3d...36a
beibilykke Skrevet 7. desember 2013 #12 Skrevet 7. desember 2013 Og det var et stort barn som fremdeles var våkent i sittende stilling! Hadde skjønt det om det var en baby, men noe som så ut som et barn på rundt 2 år er jo litt merkelig? Anonymous poster hash: b2aa2...6a6 er du dønn seriøs nå??!! kan ikke annet enn å LE av deg, så patetisk er dette innlegget......
<3 mine søte små<3 Skrevet 7. desember 2013 #13 Skrevet 7. desember 2013 Og shit... Dattera mi på snart 2 år var oppe til 20.30 i dag .... Worst mother of the year !!! Guttungen på 5 sovna til og med i bilen og eg vekka han ikke.... Off a meg .. Og mens me er inne i sharing zone.. Da jenta mi var 10 mnd hadde eg hun med på besøk uten vogn!!! Til klokka 22!!! Hun sov på en sofa,, tenk at det går ann... Kanskje eg skal melde meg selv?? Evt ta noen timer hos en psykolog?? Må jo være noe galt?
Gjest Julia1984 Skrevet 7. desember 2013 #14 Skrevet 7. desember 2013 Typisk norsk. Her skal alle gjøre ting likt. Og Gud forby hvis ungen er oppe etter kl 19. Jeg har også hatt barn med falsk krupp, beste var frisk luft. De kan ha vært borte på besøk, ungen våknet da de skulle hjem....
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #15 Skrevet 7. desember 2013 Hi, du er sånn som reagerer når noen velger å gjøre ting annerledes enn deg Anonymous poster hash: a4602...d64
Gjest Anybody Skrevet 7. desember 2013 #16 Skrevet 7. desember 2013 Og shit... Dattera mi på snart 2 år var oppe til 20.30 i dag .... Worst mother of the year !!! Guttungen på 5 sovna til og med i bilen og eg vekka han ikke.... Off a meg .. Og mens me er inne i sharing zone.. Da jenta mi var 10 mnd hadde eg hun med på besøk uten vogn!!! Til klokka 22!!! Hun sov på en sofa,, tenk at det går ann... Kanskje eg skal melde meg selv?? Evt ta noen timer hos en psykolog?? Må jo være noe galt? Psykiater er vel tingen, er tross alt de som stiller diagnoser! Makan! Må visst det selv også.. Var ofte ute på restaurant til både 12 og 01 første sommeren til lille. Lot hun bare sove i vognen, mens jeg spiste god mat ut i sommervarmen gjerne med et glass vin også.. Fysjom..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #17 Skrevet 7. desember 2013 Pass på dine egne saker HI. Anonymous poster hash: 3a5ae...11f
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #18 Skrevet 7. desember 2013 Virker som om noen er desperate etter å starte en tråd og få masse respons. HVA kan jeg skrive om liksom?? Dette er i gruppen idiotisk tema. Anonymous poster hash: f86ed...6b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå