Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Flere som syns det er skikkelig flaut? nesten pute her.. Anonymous poster hash: e77f4...5ea
Amelita^ Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Hvorfor det? Nysgjerrig. Så bare begynnelsen
Cat.68 Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Hvorfor flaut? Synes det står respekt av hva dem fått til under 10 år.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Vel, john carew med rakett i rumpa og fjertrkongen er ikke akkurat fantastisk. men mye er bra også, er bare en smule lei av dem. Anonymous poster hash: e77f4...5ea
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Småpinlig. Men Hadji kunne synge. Anonymous poster hash: f25b3...3cc
Tyra79 Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Hehe, smaken er som baken;)! Ler så tårene triller jeg!
***tullemor*** Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Ja helt enig HI..litt flaut å se på.. Skikkelig platt og barnslig humor. Befriende på en måte men mest litt flaut ja.. Husker guttene i klassen styrte masse med sånne "prompe-stunt" da vi gikk på ungdomsskolen.. Litt pinlig å se to 40åringer som fortsatt ler seg skakk av dette...) MEN som sagt befriende at de tørr å ikke være helt A4 da.... Endret 7. desember 2013 av ***tullemor***
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 Jeg synes det var flaut. Ikke som i at jeg ble flau over prompe-stuntet, men flau over at de valgte å ta med denne type innslag i jubileumssendingen. Ikke min type humor i det hele tatt. Samboeren kommenterte at det sikkert hadde vært suksess i barnehagen. Ellers synes jeg vanligvis at Edel fra Torsdag kveld i Nydalen er ganske morsom, men falt helt igjennom på en så stor scene. Og rumperakett... I say no more. Anonymous poster hash: 07411...829
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå