Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #76 Skrevet 9. desember 2013 Jeg "ser" at dette går bra. Ikke bekymre deg mer. Anonymous poster hash: 5c403...818
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #77 Skrevet 9. desember 2013 Syntes det er mange lite empatiske mennekser som har svart deg her. Du har en sterk angst og det er ikke bare å ta seg sammen. Men slik du har det når, er ikke bra for deg. Kansje det hadde hjulpet å ha en time hos faslegen din for å få prate om det? For det kan ikke være noe særlig å ha det sånn som du har det nå. Jeg tror du hadde hatt godt av å dele dette og prate sikkelig med noen om hva du føler, slik at du kan få ut følelsene dine. Dette kommer til å gå bra Anonymous poster hash: d8454...32a Nei jeg er visst en elendig mor og skulle ikke hatt barn?! Ikke har jeg slått barna mine, ikke drikker jeg, barna har en super familie, masse venner, alt der trenger og en omsorgsfull mamma, men jeg har nok fått "veldig" angst av dette, er nok fordi denne personen jeg lå med er en del av en fortid jeg angrer på etter et veldig vondt år ( skilsmisse) som fortsatt er vanskelig, tror bare det blir litt for mye for meg...ser virkelig frem til 2014 å med bedre tider i møter. Takk for svar! Anonymous poster hash: 69f94...4c4
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #78 Skrevet 9. desember 2013 Da prøvde jeg å ringe ned til både lege og sykehus lab i dag, men legen hadde ikke fått svarene, måtte ta en uke og lab kunne ikke gi meg noen svar, det måtte legen gi. Festlig dette. HI Anonymous poster hash: 69f94...4c4 Dette går så bra:) bra du spør etter resultatene, tror det blir det mest behagelige for deg:) Anonymous poster hash: cf6af...811 Vet ikke om jeg tør ringe tilbake på onsdag, krevde mye av meg...og ble så skuffet da jeg ikke fikk svar på laben heller, men men...får se..enten ringer jeg onsdag eller så satser jeg på at ingen tlf ringer, for de ringer om det er noe sa legen. Takk forresten:) Anonymous poster hash: 69f94...4c4
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #79 Skrevet 9. desember 2013 Kjipt å lese at du har det sånn-og jeg kjenner meg selv så godt igjen. Jeg er livredd/var livredd, får noen tilbakefall til tider. Og det er jo selvfølgelig sykdom og død det gjelder. Spesielt kreft, har også vært hiv ebgang i rida. Gått til psykolog, og dethar hjulpet. Endrer tankemønster og har funnet ut at jeg er redd for det ukontollerbare.. jeg er jo den kontrollfreaken (visst). Men sykdom og død kan ikke jeg kontrollere. Erikke så redd for selve døden, går mer påmat jeg faller fra barna mine-som du.. de som skriver atndu må skjerpe deg etc. Så lett er det ikke.. det er tanker som gårnrundt konstant.. har det bra en liten tid, så kommer de bare opp igjen, og du graver deg bare mer og mer ned. Det er veldig lett å komme med fraser om at slutt å tenk etc. Hadde det vært så lett, hadde det vært lite tvangstankelidelser rundt om.. Anonymous poster hash: 25c61...7d6
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 9. desember 2013 #80 Skrevet 9. desember 2013 Beklager om jeg er litt hard her, men du bør virkelig ta deg sammen. Slik jeg forstår det, så vet du ikke en gang om han du har ligget med har HIV, og det er nok uansett lite sannsynlig, det er ikke såå mange HIV smittede her i landet. For det andre så er HIV nå en sykdom de fleste dør MED ikke AV. Når det gjelder barna di ne, så trenger de mammaen sin, som er rasjonell og ikke lar sånne "hypokondertanker" ta overhånd. Tenk på de, skulle du, til tross for den miniatyrlige sjansen det er, ha HIV, så fortjener de ikke en mamma som dumper de hos faren og tar livet av seg. Det skal MYE til for at du evt klarer å smitte dem. Livet er ikke over!! Vedder på at du er frisk som en fisk! Og igjen, beklager for de litt harde ordene, men virker som du trenger en oppvåkning her Anonymous poster hash: 26516...d11 Er du helt rusk?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #81 Skrevet 9. desember 2013 Beklager om jeg er litt hard her, men du bør virkelig ta deg sammen. Slik jeg forstår det, så vet du ikke en gang om han du har ligget med har HIV, og det er nok uansett lite sannsynlig, det er ikke såå mange HIV smittede her i landet. For det andre så er HIV nå en sykdom de fleste dør MED ikke AV. Når det gjelder barna di ne, så trenger de mammaen sin, som er rasjonell og ikke lar sånne "hypokondertanker" ta overhånd. Tenk på de, skulle du, til tross for den miniatyrlige sjansen det er, ha HIV, så fortjener de ikke en mamma som dumper de hos faren og tar livet av seg. Det skal MYE til for at du evt klarer å smitte dem. Livet er ikke over!! Vedder på at du er frisk som en fisk! Og igjen, beklager for de litt harde ordene, men virker som du trenger en oppvåkning her Anonymous poster hash: 26516...d11 Er du helt rusk? Rusk? Jeg synes ikke innlegget var slemt eller dumt, hun kommer med gode poeng. HI, de hadde en veldig god og informativ dokumentar om HIV på P2 i dag, programmet heter Ekko og du kan høre det på podcast. Anbefales! Anonymous poster hash: a2a16...299
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 9. desember 2013 #82 Skrevet 9. desember 2013 Det var ikke den jeg sikta til.. skjønner ingenting.. det var den at noen skulle aldri hatt barn kommentaren:)
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 9. desember 2013 #83 Skrevet 9. desember 2013 Gir meg ende over, den kommentareren bar kanskje til innlegget over igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå