Von Hertelhofen Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Joda, da er veslepia kommet i hæ-alderen... Uansett hva jeg sier eller spør om så svarer hun med hæ. Jeg har revet meg i håret av tilsynelatende akutt hørselshemmede tanteunger før, men nå er det altså min unge som skal irritere meg grønn Hvor lenge varer dette da, mon tro?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Jeg har ingen anelse - du får bare holde ut Nå har ikke jeg den helt store erfaringen med dette enda, men inntrykk fra venners barn er at ungene går gjennom en fase hvor de ofte er veldig "inni sitt eget hodet" slik at de rett og slett ikke får med seg alt som blir sagt, eller at de liksom ikke greier å ta det til seg uten å høre det minst en gang til. Og når dette har pågått en stund så har jeg inntrykk av at det blir en dårlig vane som så må avlæres. Trolig vil du føle det varer til solen begynner å stå opp i vest (inspirert av "bostedet" ditt ) Anonymous poster hash: a7aae...009
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Min eldste har i en årrekke hatt "vet ikke" som svar på absolutt alt. Han sluttet med det når han var ca 17 år. Da hadde vi gitt han "vet ikke" som mellom navn. Per Vetikke Johansen(Per og Johansen er fiktive navn). Holdt på å bli gal av standard svaret hans til absolutt alt. Anonymous poster hash: 0c006...9a1
Himmel og hav Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Det vil gi seg litt etterhvert og så bli erstattet av "æhhhh...", "øøøøhh...", "særr?" eller "mamma daaa!". Spør du meg er "hæ" slettes ikke så ille
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Har det akkurat på samme måten. Utrolig irriterende. Tror ikke hun gjør det med vilje, hun er bare ukonsentrert... Anonymous poster hash: 30431...5bf
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Hahaha, min 3- åring sier "vah" som en eller annen hørselshemmet pensjonist:) Hun varierer det med "hvorfor det" også. Litt usikker på hva som er verst egentlig:) Anonymous poster hash: b4394...98b
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 bebien min sier hæ hele tiden. hun er 11 mnd Anonymous poster hash: cdedf...abb
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Min hodt på slik ganske så lenge og det viste seg etterhvert at det var et høre- og øreproblem. Ble bedre etter at han fikk innlagt dren Anonymous poster hash: a6230...ebe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå