Gå til innhold

Lyst til å kaldkvele naboungane :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg i går ettermiddag to gutar som styra ved bilen min. Mannen var ute og måkte og eg spurte kva dei gjorde. Berre leika sa mannen. Bilen min var låst. No veit eg kva dei gjorde, dei sjekka om den var låst. Mannen sin bil var nemlig ikkje det, småpengane i midtkonsollen er byta ut med ein våt hanske og kupelyset har stått på i lengre tid.

Fristande å legge ut bilde av votten på kjøp/salg på facebook og be foreldra hente den i byte mot pengane. Men er det litt kontraproduktivt, kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope! Legg ut bilde. Jeg hadde hengt opp bilde på hver jævla stolpe i bygda og bedt den skyldige om å legge tilbake pengene og ta med seg hansken.

Skrevet

Smågutter har vel gjerne navn i hanskene, har de ikke? Jeg hadde ikke nølt med å ringe på og levere hansken til foreldrene, jeg hadde fint fortalt hvor jeg fant den og hva som manglet der jeg fant den. Illsint.no

Skrevet

Ingen namn i hansken, diverre :(

Skrevet

Frekke små kryp som trenger en oppstrammer det der.

Eventuelt sett opp et skilt ved innkjørselen deres med beskjed:

"Savner du den våte hansken du la igjen i bilen vår da du stjal pengene i midtkonsollen?

Det er kaldt så du fryser sikkert på den ene hånden.

Hansken kan forøvrig kjøpes tilbake for kr......(før inn ca sum som ble stjålet her)"

Skrevet

Kommer selvsagt an på hvor gamle de var.

Skrevet

heng opp bilde på nærbutikken, da kanskje? Helt uskyldig uten noe annet enn "hanske funnet" . Så tar du dem når de ringer. Hvis du ikke vet hvor slynglene(alt for lite brukt ord) befinner seg.

Skrevet

Anar ikkje kven dei er, og hansken er ikkje noko eg hadde sakna akkurat. Skitten forhenværande kvit "innerhanske". Men det hadde vore fint om nokon kjente att hanskjen og vart flau over ungane sine..

Skrevet

Argh, utrolig kjipt! Kjør på med plakat og bilde - og skriv omstendighetene akkurat som de var, så skal du se en elller annen pøbel får på pukkelen i heimen.

Skrevet

Vet ikke hvordan du bor jeg, men jeg ville fulgt med på barna som beveger seg i nabolaget. Hvis de ikke er så gamle, bor de sikkert i nærheten. Ta tak i dem hvis du ser dem på nytt og sørg for å få vite hvem de er. Deretter tar du kontakt med foreldrene. Ser du dem ikke den nærmeste uka, kan du henge opp bilde av votten og håpe å finne dem på den måten. Hadde det vært mitt barn, ville jeg i hvert fall gjerne ha visst hvordan det oppførte seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...