Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 I barnehage. Skal vi bøye oss for detta og vedr kultur ? Står på tb.no Anonymous poster hash: f6f85...9af
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Ikke faen !!! Anonymous poster hash: 33668...363
Jallow B Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Det spørs helt på barnehagen. Vår er humanistisk, men "feirer" jul og eid, siden det er mange forskjellige religioner og kulturer i bhg. Vi skal ha lysfest på lucia-dagen, og det synes jeg er helt i orden.
☆☆☆ Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Det er vel fritt fram å velge ein anna bhg? Her er det jul for alle penga heile desember..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Vi har valgt en barnehage som følger den kristne formålsparagrafen og feirer selvfølelig lucia, andre får velge barnehage etter sine ønsker og behov. Er forresten flere muslimer i barnehagen og de foreldrene er kjempeivrige på å lære om og være med på våre tradisjoner, de synes det er kjempekoselig og føler seg ikke truet i det hele tatt. Foreldrene er til og med i kirken på barnehagegudstjeneste før jul. Jeg skjønner ikke hvem som føler seg så truet av kristne tradisjoner jeg, er det norske humanetikere? Anonymous poster hash: 64b5e...03c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå