Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Kan hemoroider føre til avføringslekkasje? Jeg blør ofte etter avføring+slim og i ett par timer etterpå kan jeg lekke om avføringen er "løs". Men har begynt å lagt merke til at det ikke lukter avføring, men mer sånn væskeaktig verk liksom. Har slitt litt med avføringslekkasje(om det er det det er) etter fødsel for 1,5 år siden, men har blødd i mange år i forveien så problemet har kanskje vært der fra før uten at jeg husker det. Er så redd for at jeg går rundt med en uoppdaget analskade etter fødselen da jeg revnet grad 2(2b) og ble sydd litt bakover og inni skjeden. Har aldri vært flink til å drikke mye så tarmsystemet har bestandig vært litt tregt. Mistenker innvendig hemoroide som verker. Har ingen problemer med å holde på luft og "hard" avføring. Noen som har peiling? Anonymous poster hash: 880b2...fbc
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Hemoroider kan verke og væske. Frys ned noen isbiter, pakk inn i gladplast og legg mot hemoroiden tre ganger om dagen, samt etter hver avføring. Etter på tørker du deg og legger på alcos anal. Dette samtidig som du går på alcos anal stikkpillekur. Bruk bommulstruser. Når du senere gjentar dette vasker du deg først slik at du får bort salverester fra tidligere. Viktig å holde deg ren og tørr. Aldri legg noe varmt (f.eks vask ned nedentil med varmt vann i dusjen) på hemoroiden, iskaldt vann får blodårene i den til å trekke seg sammen slik at den forsvinner lykke til Anonymous poster hash: 8f171...59c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå