Gå til innhold

Hvilke alder er jul i svingen for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser deres barn på jul i svingen, hvor gammel er barnet?

Anonymous poster hash: e42e0...fdb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I hvertfall ikke til mi på snart fire. Hun liker ikke at de sier sånne ting til hverandre, og jeg er enig. Skuffa..

Skrevet

Gutt på snart 9, vi synes det er koselig :)

Skrevet

Min er nesten tre og synes det er morsomt. Han var ikke så voldsomt begeistret for skremming og mobbing i går, men resten liker han.

Skrevet

Gutt på 4, jente på snart 9 og mamma på 32 syns det er helt fantastisk. :D

Anonymous poster hash: e7a5a...b5b
Skrevet

Jenter på 3 og 7.Vi syns den er super, og fjortisen kommer ut for å se sammen med oss :)

Skrevet

Det er beregna på barn 3-12 år ifølge nrk. Litt vel stort sprang å dekke spør du meg. Snart 5-åringen har ikke sansen før det. Hun ønsker seg koselige nisser sier hun.

Anonymous poster hash: ca579...1e1

Skrevet

Vi så det først igår da vi har gjort andre ting de andre dagene. Begge barna fulgte godt med. Jenta på 4 spesielt, hun var dypt fokusert. Gutten på 3syns det var litt skummelt med spøkelse, men ellers ok. Kanskje best fea 4-5 år og oppover alt ettersom. Unger har forskjellig smak og interesser de også

Anonymous poster hash: 2fba4...711

Skrevet

Mine som nå er 8 og 6 liker det veldig godt. Eldste likte serien forrige gang den ble sendt også. Da var hun vell 5. Yngste husker den ikke fra før. Hun tror jeg var for liten da. Ellers liker både jeg, mannen og bestemoren den veldig godt så jeg vil si den passer for "barn" fra ca 4-5 til 100, kansje med et untak for de yngste tenåringene som ofte synes det er flaut med barneprogrammer.

Anonymous poster hash: d89e2...16c
Skrevet

Har en 7-åring som synes det er midt i blinken, og en 4- åring som ikke er så begeistret. Ikke så lett å fenge alle. Jenta mi som må er 7, likte forresten ikke julekongen i fjor.

Anonymous poster hash: 0e6a8...4a1

Skrevet

Her er de 2 år og 8 mnd, 7 år og 10 år. Alle liker det, men er vel begrenset hva 2-åringen skjønner.

Gjest Julia1984
Skrevet

6 åring som ser på. Liker godt, men han synes det er skummelt

Skrevet

7-åringen synes det er kjempegøy.

11-åringen har sett det før, og synes også det er veldig gøy å se igjen!

Anonymous poster hash: d2c46...a9d

Skrevet

Barn på 5 og 7 år! De liker egentlig ikke så godt norske tv-programmer med "ordentlige" mennesker i, men denne julekalenderen har foreløpig falt i smak, overraskende nok.

Er jo litt humor da, og ofte situasjoner de kan kjenne seg i

Skrevet

Tenker skolealder..

Min på 3år likte ikke serien.. Han syntes at den var skummel og at alle var så slemme med hverandre. Måtte sitte å forklare alt til han, og gjøre det mindre skummelt. Lite kos. Så han var visst for liten.. Har hørt så mye skryt, og at den er perfekt for 2+, men det ser ikke jeg. Mulig min gutt er litt for sart.

Anonymous poster hash: 50deb...6a9
Skrevet

Min 4 åring som vanligvis elsker barnetv liker den overhodet ikke.

Han er skuffet over å ikke se barnetv hele desember... Vi ser litt DVD i stedet.

Anonymous poster hash: 1b350...71a

Skrevet

Gutter på 9 synes det er en morsom serie :D

Likte ikke episoden i går med skremming og erting. Ellers mange morsomme episoder.

Anonymous poster hash: 46f9f...d71

Skrevet

Min på 2 og min på. 5 liker den.

Anonymous poster hash: 9ea25...6f5

Skrevet

Her ser både 2 og 4 åringen på. Og de liker det veldig godt :)

Anonymous poster hash: 4dfa8...d38
Skrevet

Tenker 5år+ jeg.

Min på 3,5 år syns første episode med engelen i treet var spennende, men har vist liten intr siden. Må evt sitte og forklare alt som skjer. Spør bare om å få se engelen i treet igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...