Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Se bortifra vold, og rusmisbruk... Anonymous poster hash: 17ac6...f16
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Ja vold og rusmisbruk som du sier.. Nå vet jeg ikke, for jeg har aldri blitt bedratt, men jeg tror heller jeg ville ha hatt en utro kjæreste (sånn 1 gang'stilfelle) enn en som løy løy løy og løy, stjal penger av meg, +++. Har hatt alt dette, og tror det hadde vært lettere å godta et utroskap Anonymous poster hash: 27ce1...b0f
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Jeg føler det ikke er så masse igjen etter vold og rusmisbruk. Det kan likegodt være økonomisk utroskap. Så nei jeg kommer ikke på noe som er verre. Men noen som har opplevd noe som de synes er verre er nok bedre til å svare enn meg
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Ville kommet lettere over at kjæresten stjal fra meg, enn at han hadde sex med en annen..... Anonymous poster hash: 17ac6...f16
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 All utroskap er ille i et forhold. Alt som har med løgner og bedrag å gjøre. Min mann var økonomisk utro mot meg. Hadde nesten vært enklere om det "bare" var en one-night stand istedet... Anonymous poster hash: e649a...c44
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Jeg synes at det å være i et forhold med en som ignorerer og bagatelliserer deg, overser deg og har deg mest ''til pynt'' er verre enn en som er lidenskaplig og driftig - og lar seg altfor lett rive med av kvinner (fører til utroskap). Jeg tror det første forholdet jeg nevner her ville vært særdeles lettere å gå ifra enn det siste. Anonymous poster hash: 5dfa1...ec7
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Uvennlighet, ikke gi oppmerksomhet, lyving, stjeling, negativitet, ikke hjelpe til, egoisme, frekkheter, uvennskap, grådighet.. mye mer også. Urenslighet.. Anonymous poster hash: 533e8...70c
skjotta Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 i MITT forhold, nei. ingenting værre. vi kommuniserer bra, behandler hverandre med respekt og samarbeider helt greit. det eneste som kan ødelegge tilliten vi har er utroskap.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Urenslighet er verre enn utroskap?? Seriøst? Hmmmmmm!! Anonymous poster hash: 17ac6...f16
magica fra tryll Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Psykisk terror og mangel på kjærlighet...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 I lengda. Jeg kjenner en som omtrent har gammelmsnnsykdom. Han dusjer kanskje tre ganger i året. Det lokter sååååå jævli.. men ok. Hvis det sku danke ut utroskap, rus og vold. Vil jeg si ikke noe da. For jeg har levdt i voldelige forhold med rus og utroskap. Alt i ett.. det ødla meg helt å jg sliter psykisk enda.. hadde det bare vert løyner å stjeling så ville det ikke gjort meg så vondt som dette. Anonymous poster hash: 533e8...70c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 Jeg vet ikke hva du legger i utroskap, men jeg vil si at økonomisk utroskap er det verste. Da er man ikke bare blitt ført bak lyset, men det får alvorlige konsekvenser for hele familien. Både mor, far og barn må lide under at økonomien er blitt skakkkjørt. Eller så kan jo også vold deles i flere kategorier, psykisk mishandling er vel nesten verre enn fysisk.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Ja, svik over hele resten av linja UNNTATT i senga. Anonymous poster hash: f97eb...86f
2005&2010 Skrevet 6. desember 2013 #14 Skrevet 6. desember 2013 Jeg har tilgitt en ons, men hadde det vært økonomisk utroskap så hadde det vært verre. Og da tenker ikke jeg på litt penger, men så det hadde gått utover vårt hus osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå