Gå til innhold

Hva kan denne drømmen bety, tror du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke barn, da jeg sliter psykisk, så barn har kommet i andre rekke inntil jeg blir frisk. Men selv om jeg sliter, så har jeg så lyst på barn, ved siden av det å bli frisk så er barn mitt største ønske.

Inatt drømte jeg at jeg ble gravid og legene sa at jeg burde ta abort fordi ungen ikke kom til å bli frisk. Alle rådet meg til å ta abort men noe inni meg sa " nei, ikke gjør det "!!

Og jeg fødte en frisk unge og ble så glad å da jeg endelig ble mor.

Jeg våknet med tårer og er fortsatt lei meg.

Aldri før har jeg hatt drømmer om barn og denne drømmen fikk meg til å tenke.

Hva tror du den kan bety?

Anonymous poster hash: 375d7...25c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du har lyst på barn, men er redd for hvordan de rundt deg skal reagere.

Anonymous poster hash: 5fdfc...7fa
Skrevet

At du har lyst på barn, men er redd for hvordan de rundt deg skal reagere. Anonymous poster hash: 5fdfc...7fa

Ok..Kan du utdype det litt?

Skrevet

At du har lyst på barn, men er redd for hvordan de rundt deg skal reagere. Anonymous poster hash: 5fdfc...7fa

Ok..Kan du utdype det litt?

Nei, jeg aner jo egentlig ikke. Er langt fra noen drømmetyder, så jeg baserte bare svaret mitt på opplysningene du ga.

Anonymous poster hash: 5fdfc...7fa

Skrevet

Kanskje du ubevisst er redd gor at barnet skal bli sykt som du. Drømmer er kun bearbeidelser av tankene dine og ting som ligger i underbevisstheten og betyr ikke nødvendigvis noe konkret i forhold til de bildene i drømmen. Spør deg selv hvilke følelser du fikk i drømmen? Disse følelsene bør du jobbe med i det virkelig. Følelsene i drømmene er viktigere enn den konkrete handling.

Anonymous poster hash: 7b3b9...09c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...