Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 ...vogna vår sto inne i carporten bak bilen mot veggen, har i natt blåst bort! En helt ny city cross i juni i år..... Med voksi pose og alt i! Prøvde å se bort gata/mulig hvor den Kan være men i all denne vinden.... Og snøen ser du ikke lengere enn ti meter..... Nå ble jeg skikkelig lei meg, vi trenger jo vogn!! Og ikke om jeg har penger til å kjøpe ny før jul... Og om jeg muligens finner den de neste dagene er jeg redd for at den er ødelagt ! Huff Kan vel ikke bruke verken innbo/hus/reiseforsikring på dette? Det dekkes vel ikke når vinden stjeler den..... Anonymous poster hash: f5446...b47
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Uhm. Kan jo være folk som har tatt den... Anonymous poster hash: 649d9...652
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Ja, det kan jo det.. Men skjønner igrunn ikke hvem som har bevegd seg ut i detter været mellom 22-07 inatt Skal jeg anmelde at den er stjålet da eller? Anonymous poster hash: f5446...b47
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Hvem lar vogn og voksipose stå ute? Anonymous poster hash: 2f019...7e0
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Hvem lar vogn og voksipose stå ute? Anonymous poster hash: 2f019...7e0 Den har ikke akkurat stått ute, vi har carporten med 3 vegger og 2 boder så det er ganske lunt og inne igrunn Vogna har stått innerst i hjørnet mot veggen med bilen parkert foran på vei ut Vi bor i et rolig nabolag og alltid sett på dette som trygt, Den står ute fordi lille bruker den til å sove i på dagtid, men nå som været var slik tenkte jeg at vi skulle ta den inn å ta sovingen inne idag Anonymous poster hash: f5446...b47
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Hvis den har stått så godt skjermet skal det vel godt gjøres at den har blitt tatt av vinden? Da ville vel bilen ha fått juling av den på vei ut?
Musemorbr / Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Ripene over hele bilen bør gi en god indikasjon på hvilken retning den har tatt ja. Jeg tror den er stjålet.
Hønemor30 Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Bilen må jo ha stygge merker hvis vogna har flaksa over den? Høres litt rart ut. Mannen din har ikke flyttet den inn i boden eller noe?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Hvis den har stått så godt skjermet skal det vel godt gjøres at den har blitt tatt av vinden? Da ville vel bilen ha fått juling av den på vei ut? Det ser faktisk ut som den har fløyet over bilen ja.. Skjønner ikke at det er sant !!! Det blåser aldri inn den veien.... Men nå blåser det alle retninger Bilen har litt snø/is på seg så vanskelig å se hakk/riper Men igjen om noen har stjålet den må de jo ha trilla vogna over bilen for å komme seg ut, i natt i stormen.... Det må være vinden Anonymous poster hash: f5446...b47
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Hahaha! Barnevogna tatt ut av garasjen, over bilen og ut i intet av stormen Anonymous poster hash: 471b3...398
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 Du har ikke en nabo som har tatt den inn for å være snill under uværet? Høres jo mer logisk ut det enn at den ble stjålet midt om natta? Anonymous poster hash: 29848...cfd
Musemorbr / Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 Mannen har sikkert parkert den i en annen garasje.
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Hvis den har stått så godt skjermet skal det vel godt gjøres at den har blitt tatt av vinden? Da ville vel bilen ha fått juling av den på vei ut? Det ser faktisk ut som den har fløyet over bilen ja.. Skjønner ikke at det er sant !!! Det blåser aldri inn den veien.... Men nå blåser det alle retninger Bilen har litt snø/is på seg så vanskelig å se hakk/riper Men igjen om noen har stjålet den må de jo ha trilla vogna over bilen for å komme seg ut, i natt i stormen.... Det må være vinden Anonymous poster hash: f5446...b47 Åh :/
Mandala Skrevet 6. desember 2013 #14 Skrevet 6. desember 2013 Mannen har sikkert parkert den i en annen garasje. Han husker bare ikke hvor eller hvilken.... :/
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #15 Skrevet 6. desember 2013 Haha, dere er morsomme iallfall i denne fortvilte stunden .. Straks det klarner skal jeg ut å se igjen, vi har et skogtun i enden av gata, hvis den har blåst mot dit kan de jo hende den har funnet ly i trærne... Anonymous poster hash: f5446...b47
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #16 Skrevet 6. desember 2013 Haha, dere er morsomme iallfall i denne fortvilte stunden .. Straks det klarner skal jeg ut å se igjen, vi har et skogtun i enden av gata, hvis den har blåst mot dit kan de jo hende den har funnet ly i trærne... Anonymous poster hash: f5446...b47 Jeg hadde forsøkt å ringe til forsikrings-selskapet jeg! Dersom den er "ødelagt" i uværet, så kan du ihvertfall få ny med egenandel? Anonymous poster hash: a0105...a3e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #17 Skrevet 6. desember 2013 Hadde en venninne jeg som lot barnevogn og voksipose stå i carporten.<br /><br />Det synes en mus var deilig, godt og varmt nedi den voksiposen gitt.<br /><br />Man tar da dunposer og voksiposer inn nettopp pga mus som kan "campe" inni der?<br /><br /> Anonymous poster hash: e44f8...257
Gjest Julia1984 Skrevet 6. desember 2013 #18 Skrevet 6. desember 2013 Dunposer må inn pga faren for mus
Jojo x3 Skrevet 6. desember 2013 #19 Skrevet 6. desember 2013 Haha, ser den for meg der den flyr pent over bilen for så å forsvinne....tatt av vinden! Beklager, men her er det vel mer sannsynlig at den er stjålet?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #20 Skrevet 6. desember 2013 Dunposer må inn pga faren for mus Wæææææ! Æsj! Blir aldri dunpose ute igjen!!? Anonymous poster hash: f5446...b47
Gjest Frøken Regine Skrevet 6. desember 2013 #21 Skrevet 6. desember 2013 Det er sikkert ørna som har tatt den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå