Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Fortell om ditt verste besøk til frisøren! Mitt verste fant sted for en knapp mnd siden, skulle stusse og stripe håret i en mørkere nyanse, kom hjem med en ujevn hårklipp og en dårlig farge jobb som fikk det til å se ut som om jeg begynner å se gråhåret ut:/ er 26 år....litt tidlig med det:P Anonymous poster hash: 25995...1a7 Anonymous poster hash: 25995...1a7
Himmel og hav Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Jeg smatt inn i en salong et sted jeg var på ferie for noen år siden, og skulle bare få stusset håret litt. Jeg ba dama om å klippe tuppene, og ihvertfall ikke mer enn 1-2 cm. Hun begynte bak i nakken, og plutselig så jeg at det datt hårdotter på 8-10 cm ned i fanget mitt. Jeg skvatt til og spurte hva i all verden hun gjorde! Hun skulle jo bare ta tuppene! Da sa hun bare at hun mente at jeg ville bli mye finere med kort nakke, og at nå måtte hun jo uansett klippe ferdig, for jeg kunne jo ikke gå med halvklipt nakke. Jeg ba sjefen hennes komme, og hun beklaget veldig, men argumenterte også sterkt for at jeg ville se mye finere ut med kort hår, og endte omtrent med å si at de hadde gjort meg en tjeneste.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Jeg smatt inn i en salong et sted jeg var på ferie for noen år siden, og skulle bare få stusset håret litt. Jeg ba dama om å klippe tuppene, og ihvertfall ikke mer enn 1-2 cm. Hun begynte bak i nakken, og plutselig så jeg at det datt hårdotter på 8-10 cm ned i fanget mitt. Jeg skvatt til og spurte hva i all verden hun gjorde! Hun skulle jo bare ta tuppene! Da sa hun bare at hun mente at jeg ville bli mye finere med kort nakke, og at nå måtte hun jo uansett klippe ferdig, for jeg kunne jo ikke gå med halvklipt nakke. Jeg ba sjefen hennes komme, og hun beklaget veldig, men argumenterte også sterkt for at jeg ville se mye finere ut med kort hår, og endte omtrent med å si at de hadde gjort meg en tjeneste. Tuller du? Jeg er utdanna frisør (jobber ikke som det lenger) Men hadde aldri turt og gjøre det. amn GJØR BARE IKKE DET. Om en kom inn og sa tupper så viste jeg alltid hvor mye jeg burde ta og ble enig med kunden. Anonymous poster hash: c6757...dbe
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Fortell om ditt verste besøk til frisøren! Mitt verste fant sted for en knapp mnd siden, skulle stusse og stripe håret i en mørkere nyanse, kom hjem med en ujevn hårklipp og en dårlig farge jobb som fikk det til å se ut som om jeg begynner å se gråhåret ut:/ er 26 år....litt tidlig med det:P Anonymous poster hash: 25995...1a7 Anonymous poster hash: 25995...1a7 Sa du ifra at du ikke var fornøyd? Hva gjorde de for og rette det opp? Anonymous poster hash: c6757...dbe
Himmel og hav Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Jeg smatt inn i en salong et sted jeg var på ferie for noen år siden, og skulle bare få stusset håret litt. Jeg ba dama om å klippe tuppene, og ihvertfall ikke mer enn 1-2 cm. Hun begynte bak i nakken, og plutselig så jeg at det datt hårdotter på 8-10 cm ned i fanget mitt. Jeg skvatt til og spurte hva i all verden hun gjorde! Hun skulle jo bare ta tuppene! Da sa hun bare at hun mente at jeg ville bli mye finere med kort nakke, og at nå måtte hun jo uansett klippe ferdig, for jeg kunne jo ikke gå med halvklipt nakke. Jeg ba sjefen hennes komme, og hun beklaget veldig, men argumenterte også sterkt for at jeg ville se mye finere ut med kort hår, og endte omtrent med å si at de hadde gjort meg en tjeneste. Tuller du? Jeg er utdanna frisør (jobber ikke som det lenger) Men hadde aldri turt og gjøre det. amn GJØR BARE IKKE DET. Om en kom inn og sa tupper så viste jeg alltid hvor mye jeg burde ta og ble enig med kunden. Anonymous poster hash: c6757...dbe Niks. Tuller ikke. Jeg gikk aldri dit igjen, naturlig nok. Gode frisører er gull verd. Det har jeg nå, og jeg er nesten mer trofast mot henne enn jeg er mot mannen min
DramaMama Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Hadde helt blondt hår, skulle farge det sjokoladebrunt. Er klar over at de måttilsette rød farge for at det ikke skal bli grønt, men jeg var rene Pippi etterpå med mine kobberfargede lokker. Har aldri vært så misfornøyd hverken før eller siden! Jeg var veldig tydelig på hva jeg ønsket, og at jeg ikke ville ha gylne toner eller rødt hår. Jommen sa jeg smør. Frisøren skyldte på at det var håret mitt som var vanskelig siden det var blondt med brun ettervekst i utgangspunktet, og nektet å ta i mot kritikk. Sjefen hennes var ute til lunch. Jeg ga opp diskusjonen, betalte utrolige 1900 kr og gikk. Kommer aldri til å sette mine bein i den salongen igjen - og den er regnet for å være en av de beste her i byen...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Har hatt en fast frisør i flere år, og somregel vært storveis fornøyd med sveisen. MEN siste gang jeg var hos henne ble vi enige om en sveis jeg skulle ha. Plutselig fant hun ut at jeg kom til å kle noe annet, og klippte meg kjempekort. Håret mitt er utrolig bølgete, og siden hun klipte meg så kort så det uts om jeg omtrent hadde skinna meg. Fikk ikke håret i hestehale, flette, hårspenner... Ingenting, og jeg har aldri sett så jævlig ut på håret. SÅ ut som en gammel bestemor som nettop hadde rullet håret Tok meg 2 år å få det like langt, og nå har jeg funnet meg en ny frisør som jeg frem til nå er veldig fornøyd med Anonymous poster hash: 23804...00d
kosemamma<3 Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Jeg kom en gang ut med pannelugg.. Ikke at det er noe galt med pannelugg, men jeg kledde virkelig ikke den jeg hadde fått. Det var vanskelig å spare den opp, slik at det falt naturlig inn med resten av håret igjen. Veldig irriterende når frisøren bare fant ut at "Hei! Jeg vil lage en pannelugg uten at du har bedt om det!"
Voilà Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Frisør(lærling)en er jo egentlig unnskyldt, men det var jo absolutt mitt verste frisørbesøk. Men som fattig student var det jo kjempepraktisk å delta på en sånn kurskveld for lærlinger. Hadde både slitt og lite lekkert hår i utgangspunktet, så jeg ga frie tøyler. Gikk fra å ha mellomblondt har ca. ned til under puppene, til å få et mørkelilla hår som gikk litt lenger enn skuldrene. Jeg hadde ganske tørt hår med volum i utgangspunktet, men plutselig fikk det en pyramidelignende fasong - se bare for dere en lilla pyramide med et ganske blekt ansikt i midten. Grusomt, og jeg gikk med hestehale i flere måneder etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå