Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Jeg har vært veldig obs på det å ikke la han se på filmer eller barnetv for litt større unger, siden han tidlig har gitt uttrykk for at han fort blir redd. Han har alltid sovet godt på nettene, på eget rom. Den siste tiden har han begynt å bli redd hver gang han skal legge seg. Nå kan han ikke legge seg i egen seng lenger, og legger vi han på hans rom etter at han har sovnet, kommer han inn igjen etter 1-2 timer og er livredd for spøkelsene på rommet hans. Han kan også våkne på natten og si at han ikke vil spøkelset skal ta han. De siste ukene har måttet ligge med han til han sovner. Ble lei igår og sa at jeg rett og slett ikke hadde tid (er student, har masse oppgaver å gjøre) men da begynte han å gråte og si at han ikke klarte å sove alene. Da sa jeg at det klarer han fint, døra står helt åpen, masse lys kommer inn og at det bare var å rope på meg om han ble redd. "Men jeg er jo redd nå, mamma, ikke gå!" gråt han da. Kan jo ikke la et lite barn ligge alene og være livredd, så jeg la meg ved siden av han. Er det vanlig at barn i den alderen kommer inn i en slik periode? Hva skal jeg gjøre? Jeg synes det er fryktelig slitsomt å måtte ligge med han i en times tid hver kveld, pluss de gangene han våkner på natten og er redd. Anonymous poster hash: 1aff2...f77
Ziva Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Ikke le, men dette virket her Spøkelser liker marsmellows, så vi la ut marsmellows foran døra til rommet. For da kom spøkelsene og hentet marsmellowsen og reiste igjen mette og fornøyde uten å spøke. Husk å fjerne marsmellowsene før gutten våkner.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Ikke le, men dette virket her Spøkelser liker marsmellows, så vi la ut marsmellows foran døra til rommet. For da kom spøkelsene og hentet marsmellowsen og reiste igjen mette og fornøyde uten å spøke. Husk å fjerne marsmellowsene før gutten våkner. Haha, den var jo litt morsom Men kan jo virke.. Alle liker jo søtsaker, så det MÅ jo få bort spøkelsene ;P Takk for tips. Anonymous poster hash: 1aff2...f77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå