Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 OK. Vi hadde spleiselag på jobben her en kveld hvor alle skulle ha med seg en rett. Når kvelden er over så tar vertinnen alle matrestene over på private tallerkener for å beholde alt selv. Det hun ikke likte av maten kastet hun i søppla. Er dette vanlig praksis når det er spleiselag eller et bare meg som synes dette var padling frekkt? Anonymous poster hash: 30b50...77a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Passelig frekt* Anonymous poster hash: 30b50...77a
Gjest Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Smule spesielt fra alle parter i grunn. ER jeg på spleiselag, så tar jeg aldri maten med hjem. Men hun burde kanskje ha spurt dere først?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Rart om hun ikke spurte om det var greit først. Merkelig. Anonymous poster hash: 2cb72...008
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 En gang ei venninne kom på besøk til meg hadde hun med seg tre kjeks. Da hun skulle dra tok hun den ene kjeksen som var igjen med seg hjem Og jeg hadde disket opp med middag og hele pakka. Tror ikke det var for å være slem eller grådig, men enkelte tenker bare ikke så langt ?! Eller... Anonymous poster hash: 2cb72...008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå