Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Jenta skal ta denne vaksinen på mandag. Fikk deres barn noen bivirkninger av denne? Lurer på å utsette den en uke nemlig av diverse grunner. Anonymous poster hash: d9abf...275
Serepta Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Her tar de den før barna begynner på skolen, regner med det er den samme. Men nei, jr fikk ikke noen bivirkninger. Litt øm i armen bare.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Jenta skal ta denne vaksinen på mandag. Fikk deres barn noen bivirkninger av denne? Lurer på å utsette den en uke nemlig av diverse grunner. Anonymous poster hash: d9abf...275 Slutt å være så hysterisk!! Anonymous poster hash: 306bc...365
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Jenta skal ta denne vaksinen på mandag. Fikk deres barn noen bivirkninger av denne? Lurer på å utsette den en uke nemlig av diverse grunner. Anonymous poster hash: d9abf...275 Slutt å være så hysterisk!! Anonymous poster hash: 306bc...365 Hæ? Både hun og broren har bursdag i neste uke, hun dagen etter vaksinen. Hysteri er det ikke, men synd om en må avlyse feiringer. Uff, du høres ikke helt god ut. Anonymous poster hash: d9abf...275
Serepta Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Hmm. Jeg må faktisk si meg enig med anonym over her. Å utsette planlagt vaksine fordi man har bursdag blir litt vel dramatisk etter min mening. Mest sannsynlig merker hun ikke noe til det.
Mamma til tre gutter Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Ingen bivirkninger her heller... Litt øm i armen men ikkje noke annet.
Tyra79 Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Ingen bivirkninger hos 2.klassingen her i huset:)!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Hmm. Jeg må faktisk si meg enig med anonym over her. Å utsette planlagt vaksine fordi man har bursdag blir litt vel dramatisk etter min mening. Mest sannsynlig merker hun ikke noe til det. Vel, hun ble hentet med ambulanse og innlagt på sykehus etter MMR vaksinen, så erfaringen er heller dårlig. Når det er sagt vet jeg at sjansen for bivirkninger er mindre nå, men jeg er alene med barna og blir hun dårlig må alt utsettes, og det passer dårlig med tanke på jobb uken etter. Jeg er langt fra hysterisk men som alenemor 100% tenker jeg litt praktisk oppi dette, og det var egentlig info om bivirkninger jeg var ute etter. At en er hysterisk og dramatisk fordi en utsetter en vaksine 1 uke er å ta litt vel av;) Da har dere ikke møtt mange dramatiske eller hysteriske mødre. Anonymous poster hash: d9abf...275
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 Takk for svar fra dere som svarer på spørsmålet;) Anonymous poster hash: d9abf...275
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 Ingen av mine to skolegutter opplevde bivirkninger, de sa selv det kjentes ut som de hadde et blåmerke på armen men ellers ingenting. Begge fikk feber etter mmr vaksinen, men reagerte overhodet ikke på den boosteren de får i 2.klasse. Anonymous poster hash: 1fe4a...a3d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 Her var det mange barn som var borte fra skolen dagen etter vaksinering. Min datter måtte være borte fra skolen i to dager. Hun hadde slapphet, feber og kvalme. Det startet samme kveld, og vet at flere av de andre barna hadde lignende symptomer samme kveld/dagen etterpå. Anonymous poster hash: 93fb3...d25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå