Gå til innhold

Mange som har prøvd tinder her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettop i en tråd at noen skrev om dette. Har hørt om det tidligere, men skal ærlig innrømme at jeg er en smule skeptisk. Hvordan fungerer dette? Er dere ikke redd for å møte på noen dere kjenner? 

Og generelt, hva går det ut på?

Anonymous poster hash: 26088...b36
Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg og.. lastet ned istad, haha. Ikke åpnet det enda. *prøve seg frem*

Ehm.... Lastet ned for 3 timer siden... Det er bare 19 timer igjen av nedlastinga.................. 3 % fullført... bah..

Skrevet

Ehm.... Lastet ned for 3 timer siden... Det er bare 19 timer igjen av nedlastinga.................. 3 % fullført... bah..

Hæ? Har du dårlig nett?

Her tok det meg 2 min, men har ikke turt å logge på siden det må gjøres via facebook. Så er der jeg er litt skeptisk :P

Skrevet

Hæ? Har du dårlig nett?

Her tok det meg 2 min, men har ikke turt å logge på siden det må gjøres via facebook. Så er der jeg er litt skeptisk :P

bor i en kjeller.. nettet på pc'en er jo raskt, men vet ikke hvordan jeg får mobilen på det nettet.. :^)

Skrevet

Er det ikke stort sett ungdommer på utkikk etter tilfeldig sex som bruker tinder?

(Min 21 år gamle søster som fortalte meg om det ).

Anonymous poster hash: ca141...632

Skrevet

haha.. hjelpes:p Jeg er IKKE på utkikk etter sex i alle fall.. 
Fikk koblet til hjemmenettet her. Nå ble den ferdig :D Får ligge å utforske litt før jeg sovner:p

Skrevet

hjelp hva skjer her a? Krysset ut 6 stk, så kom det opp en som var ålreit... Ser han at jeg har trykket på det hjertet?

Skrevet

Det går ut på å titte gjennom bilder, så kan du trykke "liker" på de du syns er kjekke, om de "liker" deg også, kan dere skrive sammen.. Det er jo veldig uforpliktende, og for meg virker det mye tryggere enn andre datingsider.

Anonymous poster hash: dc2bd...b13
Skrevet

hjelp hva skjer her a? Krysset ut 6 stk, så kom det opp en som var ålreit... Ser han at jeg har trykket på det hjertet?

Fikk litt kvikk opplæring av ei veninne nå som bruker dette :P

Hvis denne personen (slik jeg har forstått det) trykker liker på deg, så har dere en match. Om han ikke liker deg, kan han ikke se at du har likt han. Så dere kan kun se hverandre eller komme i kontakt om begge liker hverandre... Tror jeg :P

Skrevet

Dette var jo kjempemorro! 

Selv om jeg ble litt satt ut av hvordan bilder guttene har av seg selv... Bar overkropp, modellaktige. Fyshj :P Jeg vil ha en mann, ikke en kvinne

Skrevet

Så nettop i en tråd at noen skrev om dette. Har hørt om det tidligere, men skal ærlig innrømme at jeg er en smule skeptisk. Hvordan fungerer dette? Er dere ikke redd for å møte på noen dere kjenner? 

Og generelt, hva går det ut på?

Møte på noen du kjenner der kan du selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 5a4ad...072

Skrevet

Er det ikke stort sett ungdommer på utkikk etter tilfeldig sex som bruker tinder?

(Min 21 år gamle søster som fortalte meg om det ).

Anonymous poster hash: ca141...632

Nei, det var nok de som begynte, men nå er det visst alle aldersgrupper.

Anonymous poster hash: 5a4ad...072

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...