Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Vi har ingen felles barn. Når han er på jobb har ikke jeg mulighet til å jobbe mer enn 50% siden vi har en virksomhet på si hjemme og jeg har små barn som ikke er hans, nå er jeg lei av å hele tiden ha lite penger og har tatt opp med han at jeg ønsker å jobbe fullt når han er hjemme. Men det liker han bare sånn passelig, mener at det da blir vanskelig for han å få tid til å jobbe med ting hjemme og at det blir mindre tid med sine egne barn. Jeg jobber bare natt så i ukedagene betyr det bare å stå opp å ordne barna klar til barnehagen så kjører jeg dem dit når jeg kommer fra nattevakta. I helgene blir det litt mer siden de er hjemme da men det er snakk om 1 gang pr mnd. Jeg synes jo det er det minste han kan gjøre for meg! Begynner å bli dritlei hele opplegget.. Anonymous poster hash: 63b33...29d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Regner med at han er med på å spare pensjon til deg siden du mister pensjon for 50 % stilling hvert år?? Unnskyld at jeg sier det, men virker som om det er veldig praktisk for ham å ha ei dame som gjør så mye for ham og jobber gratis for ham... Hvis du skal jobbe mindre pga dette så må dere passe på at du får kompensasjon for at du jobber mindre. Du taper 50 % inntekt hver måned, du taper feriepenger, du taper pensjon. Vær veldig, veldig sikker på at det er verdt det - at han er verdt et... Anonymous poster hash: 09cf4...d52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå