Gå til innhold

Symptomer


Rosarose8

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For min del har det ikke vært så mye ennå. men det er akkurat som det strekker/stikker litt i nederst magen noen ganger. også har jeg fått utrolig tørr hud på puppene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Mensenmurringer fra dag 1

-Restless legs(kramper i lårene) fra dag 5, noe jeg slet med de tre siste mnd av forrige svangeskap også. Begynte på magnesium og det ser ut som det har hjulpet.

-Litt hardere bryster

-Sulten

-Løs og hard mage om hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min nr 2 og har absolutt ingen andre symptomer enn

* Uteblitt mens

* ømme brystvorter

* sulten som en okse (jeg som aldri er sulten til vanlig) :-P

 

Hadde det ikke hardt sist heller :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg på her jeg! Tror terminen er 20. august, men har ikke vært hos lege enda. Brukte bare kalkulator på nett. Er så spent. Førstegangsgravid. Kjenner at lukter har blitt sterkere. Kan bli akutt kvalm etter måltider. Ømme pupper som både jeg og mannen er ganske sikker på at har vokst litt. Og så føler jeg meg veldig rolig på innsiden. Det er godt og ganske overraskende til å være stressede meg. Det er jo veldig tidlig enda, så håper at alt går bra med spiren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt, trøtt og atter trøtt!!
Skikkelig uggen om morgenene, sliter med å få i meg frokost (men når jeg har fått den i meg, så er magen høvelig god igjen)
Puppene er ømme og samboern sa her om dagen "Jeg trur de har blitt større!" ;p

ellers har jeg fått god luktesans ^^

Oppblåst, så ser ut som jeg har fått en bul der allerede..
Sliter med å være sulten, men samtidig ikke.. (så spiser ofte og lite)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært trøtt, nesten hele tiden

Varierende kvalme, men spesielt mye rett før jeg må på dokøen

Må på to to-tre gang i løpet av natten

Har flere ganger våknet midt på natten, sulten som en hest, og bare må ha noe mat

Lysten på kaffe og te har forsvunnet helt

Mye luft i magen på kvelden

 

Er vel ca 7+6 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey..da var visst tiden inne for litt tiltakende kvalme.. Satser på at det går fort over og at jeg ikke blir hardt angrepet ;) Får litt rare lyster av slik kvalme, just nu er pad thai det eneste som frister :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme her også. Kjenner jeg er lite tolerant ovenfor den denne gangen. Var kvalm fra uke 5, og økende kvalme fra uke 10 sist. Oppkast heldigvis bare 2-3 ganger i uka.

Ellers synes jeg det er ganske merkelig å tenke på at på denne tiden i fjor var jeg gravid. Og nå er jeg det igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7+5 i dag og har kastet opp. ÆSJ!!!

Begynner på jobb igjen om ikke så lenge etter permisjon, og er spent på hvordan det blir med jobb, kvalme og oppkast denne gangen. Brekker meg fra tærne og opp, så det er ikke akkurat snakk om noe diskret, dekorativ spying... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som på lik linje med meg og har født før... merker dere at puppene kjennes melkesprengt ut? Etter at jeg har gått ned 16 kg etter ammeslutt med forrige tupp, så merker jeg nå at puppene mine ser mer og mer ut som dolly parton pupper igjen... :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ikke annet enn at de er litt ømme. Men har ikke ammet siden juni!! Litt større har de blitt, men ingen ekstremtilstander:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutta å amme i februar 2012... men de kjennes melkesprengte ut... rett og slett :/

Jo!!! Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Mine ble så små etter de første, men nå er de jaggu tilbake til C cup igjen. Veldig harde og " melkesprengte".

 

Har forøvrig blitt mye dårligere i dag/ går. Den skikkelige kvalmen har satt inn sent i svangerskapene. Frem til uke 8-9 har jeg bare vært vanlig kvalm, men nå gikk jeg litt ned for telling i dag. Skikkelig sliten og kvalm! Søren! 😁Håper ikke jeg blir sengeliggende i julen.... 😫🎅😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg slutta å amme i februar 2012... men de kjennes melkesprengte ut... rett og slett :/

Jo!!! Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Mine ble så små etter de første, men nå er de jaggu tilbake til C cup igjen. Veldig harde og " melkesprengte".

 

Har forøvrig blitt mye dårligere i dag/ går. Den skikkelige kvalmen har satt inn sent i svangerskapene. Frem til uke 8-9 har jeg bare vært vanlig kvalm, men nå gikk jeg litt ned for telling i dag. Skikkelig sliten og kvalm! Søren! 😁Håper ikke jeg blir sengeliggende i julen.... 😫🎅😴

Okei, da er det ikke noe rart med puppene mine... :-P

Har vært en del kvalm i det siste, men nå igår og idag har jeg vært topp form ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg slutta å amme i februar 2012... men de kjennes melkesprengte ut... rett og slett :/

Jo!!! Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Mine ble så små etter de første, men nå er de jaggu tilbake til C cup igjen. Veldig harde og " melkesprengte".

 

Har forøvrig blitt mye dårligere i dag/ går. Den skikkelige kvalmen har satt inn sent i svangerskapene. Frem til uke 8-9 har jeg bare vært vanlig kvalm, men nå gikk jeg litt ned for telling i dag. Skikkelig sliten og kvalm! Søren! 😁Håper ikke jeg blir sengeliggende i julen.... 😫🎅😴

Okei, da er det ikke noe rart med puppene mine... :-P

Har vært en del kvalm i det siste, men nå igår og idag har jeg vært topp form ;-)

Så bra! Håper det varer!!! Det er jo en del som kvalmen slipper før 12-14 uker også! Krysser fingre! 😊

 

Sist svangerskap for meg kom kvalmen i uke 8, og fikk hyperemesis. Ikke gøy, men glad for at jeg har holdt så lenge. Er 8 +1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første var puppene det første jeg merka det på. Og etter summinga var ferdi var de et par slappe slips. Derfor håpa jeg at puppene skulle blåse seg opp igjen nå, men det har de ikke gjort... Var bare litt øm i vortene første uka, men nå kjenner jeg ingenting....

Har ikke vært plaga me mye kvalme enda heller. Er trøtt, men mye mindre i forhold til sist. Kjenner litt strekkinger nedi magen av og til, men heller ikke det er like ille som sist. Er vel egentlig ganske heldig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg slutta å amme i februar 2012... men de kjennes melkesprengte ut... rett og slett :/

Jo!!! Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Mine ble så små etter de første, men nå er de jaggu tilbake til C cup igjen. Veldig harde og " melkesprengte".

 

Har forøvrig blitt mye dårligere i dag/ går. Den skikkelige kvalmen har satt inn sent i svangerskapene. Frem til uke 8-9 har jeg bare vært vanlig kvalm, men nå gikk jeg litt ned for telling i dag. Skikkelig sliten og kvalm! Søren! 😁Håper ikke jeg blir sengeliggende i julen.... 😫🎅😴

Okei, da er det ikke noe rart med puppene mine... :-P

Har vært en del kvalm i det siste, men nå igår og idag har jeg vært topp form ;-)

Så bra! Håper det varer!!! Det er jo en del som kvalmen slipper før 12-14 uker også! Krysser fingre! 😊

 

Sist svangerskap for meg kom kvalmen i uke 8, og fikk hyperemesis. Ikke gøy, men glad for at jeg har holdt så lenge. Er 8 +1 i dag.

Huffm.. høres ikke noe gøy ut :/

Får håpe det ikke skjer igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...