Gå til innhold

Noen som har hatt barn som har vært ekstremt vanskelig en periode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en treåring som er helt forferdelig vanskelig om dagen:( han blir voldsomt sint for alt og ingenting. Slår, sparker og lugger. Vi kan ikke ha kompiser av han på besøk heller, for han klikker for ingenting, og gjestene blir jo kjempe lei seg:( barnehagen sier det samme..

Noen som har hatt barn i en veldig vanskelig periode? Hvordan løste dere det? (om det løste seg..) jeg er så fortvilet og skjønner ikke hva som skjer:(

Anonymous poster hash: 265c5...95e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Hadde det bare vært EN periode... Det er ikke så mye annet å gjøre enn å blåse ut frustrasjon og tårer til venninner og partnere og her inne, ikke minst, og så holde ut til drittungen blir levelig igjen, velge dine kamper men være konsekvent selv når det ser nytteløst ut, og, i ditt tilfelle, være glad til at han fortsatt er liten nok til å kunne tas under armen og gå.

Skrevet

Føler med deg sug lut. Hvor gammelt er barnet ditt? Jeg bekymrer meg for at noe er galt og at det aldri skal bli bedre:(

Skrevet

Tror alt går i perioder, jeg.

Jeg er i en periode nå hvor 2-åringen er helt GAL! Tror jeg skal bli gal selv også.

Er så usikker på hva som feiler han. Om det er fordi han ikke er helt frisk, fordi han har dårlig språk eller fordi det er trassen.

Men 4-åringen min har også hatt perioder hvor han har trasset skikkelig. Også har det vært perioder hvor han er blid som solen.

Alt går i perioder.

Skrevet

her er 2,5 åringen min inni i en sånn periode. de siste 2 dagene har i grunn gått greit, men helgen og begynnelsen på uka var et lite helvete rett og slett.. men jeg kjører de samme reglene/konsekvensene.  Det har vært så ille midt oppi alt at jeg trodde det var noe riv ruskende galt med han, eller meg. Men det har som sagt endelig roet seg. Og jeg vet at det har vært flere sånne perioder tidligere, men den nye overskygger de gamle. Jeg velger tro at dette er noe vi må igjennom.

Skrevet

Hehe. Det er godt det er flere av oss.

Når man har lyst å låse ungen inne på rommet sitt og seg selv på do for å gråte en skvett så kan man jo heller gråte mens man skriver her og ungen går berserkgang i stua med far... 😳😩

Anonymous poster hash: 506c8...242

Skrevet

hold ut.

min 10-åring har fremdeles perioder der han er umulig, alt er galt, kverulere kverulere. Begynte fra han ble født men arter seg ulikt i ulike aldre.

Pust med magen og ta en dag av gangen.

Les De utrolige årene

Carolyn Webster-Stratton. Lån på biblioteket eller kjøp. Den hjalp meg alltid i de vanskelig periodene.

Skrevet

Ok, da er vi hvertfall ikke alene:) jeg gråter fra meg på kvelden og får bare puste dyyypt ned i magen...

Skrevet

Føler med deg sug lut. Hvor gammelt er barnet ditt? Jeg bekymrer meg for at noe er galt og at det aldri skal bli bedre:(

Barnet er voksent og ute av redet og skikker seg vel. Så jeg slår meg påbrystet i stolthet over å ha holdt ut. Det har lønnet seg. Det trenger ikke være noe som helst galt, men slitsomt er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...