Gå til innhold

Hvordan skal jeg avvise menn?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig deilig, så jeg blir lagt an på absolutt hele tiden.. Er så lei...=(

Neida. Men seriøst, hva er deres beste tips når det kommer til avvisning 

/avslag?

Jeg er av og til aktiv på "Vi som er single" , på Facebook. 
Det dukker opp en 4-5 menn som har sendt en melding hver gang jeg poster noe der. (Svarer på et spørsmål, legger ut alder + bosted, osv.) 
Det som er, er at de fleste som skriver er (unnskyld altså) direkte stygge, eller alt for gamle..

Jada, kall meg gjerne overfladisk, men jeg har nettopp kommet ut av et forhold, og er egentlig ikke interessert i  hoppe rett i noe nytt. Interessen for menn har egentlig dødd litt, men jeg må jo holde håpet oppe. Men det frister jo ikke å svare en person, der reaksjonen min er "fysj da.." når jeg ser profilbildet hans. 
Skal jeg først få meg selv til å snakke med noen nye, så må jeg jo føle at det kanskje kunne vært en jeg hadde hatt sjans til å like.. 

Er det greit å ikke svare?
Jeg har svart til de som er for gamle/for unge, at det er tilfellet..

Men når de skriver at de har samme interessene som meg ( fra bildene mine tenker jeg. Fotball, hunder, etc ), og har en perfekt alder, men et ikke pent utseende.. Hva svarer man? Eller lar man være så tar de hintet?

Jeg er ikke flink på sånt. HATER å skuffe. Men man blir vel ikke veldig veldig skuffa over å ikke få svar fra noen man ikke kjenner? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke svar! Min erfaring er at en del mannfolk tolker all tilbakemelding som at det er en sjanse.

Anonymous poster hash: fa7e5...59d
Skrevet

Jeg ville latt være å skrive på den siden. Meld deg på tinder? Kanskje sukker? Der er det litt mer seriøst. Føler de som er på den Facebook siden er ultralyd desperate. Jeg er ikke med på den siden, men har vært inne og sett og det ser ikke bra ut

Anonymous poster hash: 98fee...a23

Skrevet

Jeg ville latt være å skrive på den siden. Meld deg på tinder? Kanskje sukker? Der er det litt mer seriøst. Føler de som er på den Facebook siden er ultralyd desperate. Jeg er ikke med på den siden, men har vært inne og sett og det ser ikke bra ut

De andre sidene koster jo penger.. Var medlem på møteplassen før, traff faktisk 2 stk derfra, selv om det aldri ble seriøst, da jeg alltid egentlig bare har vært forelsket i han som nå er min ex. Har veldig vanskeligheter for å falle for noen, og vil egentlig ikke ha noen ny helt enda. Så vil ikke betale og ta det så "seriøst" enda.. bare litt snakk med noen nye holder fint for å PRØVE å komme meg videre, hehe. 

Skrevet

Ikke svar! Min erfaring er at en del mannfolk tolker all tilbakemelding som at det er en sjanse.

Anonymous poster hash: fa7e5...59d

svarte den første som skrev.. nå har jeg sluttet, men han maser enda:p

Skrevet

Tinder koster ikke penger :-) det er på tlf

Skrevet

Var medlem på sukker jeg, og kom i prat med koselige menn :)

Det var liksom råd å snakke sammen som normale venner, uten at noen forkastet seg eller forventet noe seriøst..

Pågående menn avslår du tvert, som ved å ikke svare dem.

Drit i dårlig samvittighet.

Anonymous poster hash: ae4ef...a65

Skrevet

*forhastet seg! mente jeg..

Sorry;)

Anonymous poster hash: ae4ef...a65

Skrevet

Jeg sliter med AKKURAT det samme (Er også sykt deilig og har et harem av menn rekende etter meg), men nå har jeg begynt å gå rundt med en lang kjepp som jeg slår dem vekk med ... ;)

Hva med å skrive noe slikt som: "Du virker som en grei kar, men du er ikke min type/du er for ung for meg/jeg ser etter noen på min egen alder". :)

Skrevet

Jeg sliter med AKKURAT det samme (Er også sykt deilig og har et harem av menn rekende etter meg), men nå har jeg begynt å gå rundt med en lang kjepp som jeg slår dem vekk med ... ;)

Hva med å skrive noe slikt som: "Du virker som en grei kar, men du er ikke min type/du er for ung for meg/jeg ser etter noen på min egen alder". :)

jojo. Men "Tror ikke du er noe for meg" Blir det samme som å si. "Hey, sorry, men du er for stygg for meg"

:P 

Skrevet

Det du skriver her prøvde jeg også å skrive da jeg nettdatet.

"Du virker som en grei kar...." .....og det er det de får med seg, og mange blir faktisk oppmuntret av det.

"...du er ikke min type/du er for ung for meg/jeg ser etter noen på min egen alder" ....førte som regel nye spørsmål med seg a la: hvordan kan du vite at jeg ikke er din type når du ikke kjenner meg?? Kaller du meg gammel??? Men jeg liker gamle damer, så jeg er ikke for ung! osv. osv.

Det er neimen ikke lett bestandig! ;)

Jeg endte som regle med å sende noe lignene likevel, og så blokkere dem slik at jeg slapp å måtte komme i en dialog med dem, for det ble bare ubehagelig for begge parter.

Ofte brukte jeg unnskyldningen at jeg har fått kontakt med en kar jeg liker og at jeg ikke kjører dobbelt, at jeg føler det er riktigst for meg å konsentrere meg om en om gangen. Det holdt dem ofte borte, men hvis jeg var der for lenge uten å forsvinne som aktiv bruker så tok de gjerne kontakt igjen for å sjekke mulighetene da.

Jeg ville aldri ha vært på en dateside hvor jeg ikke hadde mulighet til å blokkere andre brukere. Blir for slitsomt å ha "gærningene" som ikke takler nei på seg hele tiden.

Anonymous poster hash: 708c1...381

Skrevet

Det du skriver her prøvde jeg også å skrive da jeg nettdatet.

"Du virker som en grei kar...." .....og det er det de får med seg, og mange blir faktisk oppmuntret av det.

"...du er ikke min type/du er for ung for meg/jeg ser etter noen på min egen alder" ....førte som regel nye spørsmål med seg a la: hvordan kan du vite at jeg ikke er din type når du ikke kjenner meg?? Kaller du meg gammel??? Men jeg liker gamle damer, så jeg er ikke for ung! osv. osv.

Det er neimen ikke lett bestandig! ;)

Jeg endte som regle med å sende noe lignene likevel, og så blokkere dem slik at jeg slapp å måtte komme i en dialog med dem, for det ble bare ubehagelig for begge parter.

Ofte brukte jeg unnskyldningen at jeg har fått kontakt med en kar jeg liker og at jeg ikke kjører dobbelt, at jeg føler det er riktigst for meg å konsentrere meg om en om gangen. Det holdt dem ofte borte, men hvis jeg var der for lenge uten å forsvinne som aktiv bruker så tok de gjerne kontakt igjen for å sjekke mulighetene da.

Jeg ville aldri ha vært på en dateside hvor jeg ikke hadde mulighet til å blokkere andre brukere. Blir for slitsomt å ha "gærningene" som ikke takler nei på seg hele tiden.

Anonymous poster hash: 708c1...381

Oh, den med dobbeltkjøring likte jeg !! hehe.

Ja det med at "du er ikke min type", syntes jeg blir for dumt å si når man ikke kjenner noen, for det blir bare en annen måte å si "jeg er ikke tiltrukket av deg" på:P

Skrevet

Tinder koster ikke penger :-) det er på tlf

Åssen funker det a? Er det en app?

Jeg er helt ny på dette med apper, kjpte meg telefon som støttet app først for eet par uker siden:p 

Følte jeg måtte bli kul som alle andre med snapcatter og instagram osv.

HATER forresten snapchat, og instagram skjønner jeg fint lite av.. Men telefonen var jo fin fordet:p

Skrevet

Du svarer dem "hei, kjekken, du ser ut som en fin fyr, vil du komme hjem til meg og se på kjønnsvortene mine?"

Anonymous poster hash: 22e28...dfc

Skrevet

Du svarer dem "hei, kjekken, du ser ut som en fin fyr, vil du komme hjem til meg og se på kjønnsvortene mine?"

Anonymous poster hash: 22e28...dfc

hahah XD

Anonymous poster hash: 66b10...d96

Skrevet

Prøv tinder, en app.  Der får du opp bilder av menn i ditt nærområde, og du kan trykke hjerte eller "neste" på bildene. Om dere begge har trykket hjerte på bildene til hverandre kan dere chatte :) Du får bruker via din facebookprofil.

Anonymous poster hash: c08b6...0b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...