Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Fikk satt inn Kobberspiralen for snart et år siden, men synes jeg har gått opp i vekt siden det, spesielt rundt magen og brystet. Spiser som før og trener like mye, kanskje litt mer nå. Men synes at jeg hadde det samme problemet da jeg gikk på Yasmin P-piller men med kobber spiral skal man vel ikke få noen bivirkninger, eller?? forvirret... Anonymous poster hash: 8142a...4fe
Narelle Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Det er nok ikke kobberspiralen som er årsaken til vektoppgangen.
Jojo x3 Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Kobberspiral inneholder ikke hormoner som skulle tilsi noe sånt. Vil tro det er annen grunn til vektoppgang! Du må nok se på kostholdet ditt.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Når man går opp i vekt spiser man mer kalorier enn man forbruker. Anonymous poster hash: 4e301...cca
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Nei, det skal en del til at du går opp så mye, det første året kan man gå opp 2,5 kg, men det er maks vekt pga spiralen. Anonymous poster hash: ddaac...47a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Jeg har kobberspiral, og kjenner flere som har det, ingen av oss har gått opp i vekt. Spurte om muligheten for å gå opp i vekt pga den, siden jeg enda er overvektig, og går ned i vekt. Og fikk beskjed om at de viste hvertfall ikke om noen som hadde gått opp i vekt, de som går opp i vekt på grunn av prevensjon, bruker hormonpreparat. Anonymous poster hash: ddaac...47a
Jenny251210 Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Nei, det skal en del til at du går opp så mye, det første året kan man gå opp 2,5 kg, men det er maks vekt pga spiralen. Anonymous poster hash: ddaac...47a Hæ?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Nei, det skal en del til at du går opp så mye, det første året kan man gå opp 2,5 kg, men det er maks vekt pga spiralen. Anonymous poster hash: ddaac...47a Hæ? Nei, det skal en del til at du går opp så mye, det første året kan man gå opp 2,5 kg, men det er maks vekt pga spiralen. Anonymous poster hash: ddaac...47a Hæ? Ja, det er ytterst sjelden, men noen har en kropp som binder mer vann når de har fremmedlegemer i seg. Men det var snakk om at % sjansen for det er lik 0,00001% Anonymous poster hash: ddaac...47a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Men se på det da.. 2,5 kg på 1 år, det er da snakk om 50 gram i uka, og det kan endres på ved å drikke riklig med vann, og kutte mest mulig salt. Anonymous poster hash: ddaac...47a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå