Gå til innhold

Så følsom!.. :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

OMG! jeg er 5/6dpo.. Og jeg er helt mongo følsom! Er dette "bare meg" eller er det andre som ble helt mongo følsom rundt denne tiden ?? 

Jeg begynner å grine for ingenting. Skjønner ikke hva som feiler meg :P Huff.. 

Anonymous poster hash: b665d...b16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har grini meg gjennom snart et helt svangerskap;) Tårene triller for alt og ingenting, om jeg er glad, trist eller rørt.. Gleder meg til å bli ferdig!

Anonymous poster hash: ea142...7a0
Skrevet

Har grini meg gjennom snart et helt svangerskap;) Tårene triller for alt og ingenting, om jeg er glad, trist eller rørt.. Gleder meg til å bli ferdig!

Husker du sånn ça når det startet? Jeg lurer på om jeg holder på å blir tullete eller, om  dette kaaaaanskje kan være et veldig tidlig symptom. 

Skrevet

Er helt rar selv, begynte å grine i bilen av Hear me roar av Katy Perry tidligere i dag. Av alle sanger. Tror nesten jeg skal ha den under pressriene på full guffe. :-) 8 dpo

Anonymous poster hash: 2586c...f90

Skrevet

Er helt rar selv, begynte å grine i bilen av Hear me roar av Katy Perry tidligere i dag. Av alle sanger. Tror nesten jeg skal ha den under pressriene på full guffe. :-) 8 dpo

Anonymous poster hash: 2586c...f90

Hehe.. :P Ja, vi får bare håpe at vi ikke holder på å bli gale ;P 

Skrevet

Husker du sånn ça når det startet? Jeg lurer på om jeg holder på å blir tullete eller, om  dette kaaaaanskje kan være et veldig tidlig symptom. 

Startet allerede i 1.trimester.. uke 7 kanskje.. var kvalm og sliten, og da kom tårene fort..

Skrevet

dager etter eggløsning (dpo) ??

veit ikke når jeg har eggløsning jeg

Anonymous poster hash: 292cf...f26
Skrevet

dager etter eggløsning (dpo) ??

veit ikke når jeg har eggløsning jeg

Anonymous poster hash: 292cf...f26

Jepp, det stemmer :) Vet du når du sånn ca skal ha mensen da ? :) Isåfall så kan du trekke fra ca 14dager fra mens dag. Og da vet du eggløsnings dagen. ( I teori) 

Jeg fikk forresten plutselig SKIKKELIG vondt i livmor som varte i 2timer. Nå er det bare ømt. 

Har aldri hatt det sånn før. Kjentes ut som mensen smerter fra helvete :-/ 

Jeg har vært gravid før, og da hadde jeg ikke sånne smerter. Hadde strekk nedi der men ikke noe særlig mere enn det.. 

Noen andre som har opplevd noe sånt før ?? 

Og i dag har jeg gråtet 3 ganger eller noe.. Helt mongo.. Haha huff  :balltre:

Skrevet

Hilsen HI 

Skrevet

Må bare skyte inn en takk for at jeg endelig vet hva dpo betyr. 
Har sett det her inne flere ganger, og alltid tenkt at det stod for "dager på overtid", og irritert meg grønn over at man ikke sier dot (dager over termin) 

Eeeh, føler meg ikke dum i det hele tatt! 

Anonymous poster hash: 6b487...531
Skrevet

Dytt

Skrevet

Må bare skyte inn en takk for at jeg endelig vet hva dpo betyr. 

Har sett det her inne flere ganger, og alltid tenkt at det stod for "dager på overtid", og irritert meg grønn over at man ikke sier dot (dager over termin) 

Eeeh, føler meg ikke dum i det hele tatt! 

Anonymous poster hash: 6b487...531

Hehe.. Ja, det er mye sånne forkortelser. Men, jeg mener det skal være en sticky på 1.termin, som forklarer de div, forkortelsene :) 

Skrevet

Days past ovulation. Dager etter eggløsning.

Anonymous poster hash: 7fb6c...850

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...