Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 OMG! jeg er 5/6dpo.. Og jeg er helt mongo følsom! Er dette "bare meg" eller er det andre som ble helt mongo følsom rundt denne tiden ?? Jeg begynner å grine for ingenting. Skjønner ikke hva som feiler meg Huff.. Anonymous poster hash: b665d...b16
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Har grini meg gjennom snart et helt svangerskap;) Tårene triller for alt og ingenting, om jeg er glad, trist eller rørt.. Gleder meg til å bli ferdig! Anonymous poster hash: ea142...7a0
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Har grini meg gjennom snart et helt svangerskap;) Tårene triller for alt og ingenting, om jeg er glad, trist eller rørt.. Gleder meg til å bli ferdig! Anonymous poster hash: ea142...7a0 Husker du sånn ça når det startet? Jeg lurer på om jeg holder på å blir tullete eller, om dette kaaaaanskje kan være et veldig tidlig symptom. Anonymous poster hash: b665d...b16
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Er helt rar selv, begynte å grine i bilen av Hear me roar av Katy Perry tidligere i dag. Av alle sanger. Tror nesten jeg skal ha den under pressriene på full guffe. :-) 8 dpo Anonymous poster hash: 2586c...f90
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Er helt rar selv, begynte å grine i bilen av Hear me roar av Katy Perry tidligere i dag. Av alle sanger. Tror nesten jeg skal ha den under pressriene på full guffe. :-) 8 dpo Anonymous poster hash: 2586c...f90 Hehe.. Ja, vi får bare håpe at vi ikke holder på å bli gale ;P Anonymous poster hash: b665d...b16
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Har grini meg gjennom snart et helt svangerskap;) Tårene triller for alt og ingenting, om jeg er glad, trist eller rørt.. Gleder meg til å bli ferdig! Anonymous poster hash: ea142...7a0 Husker du sånn ça når det startet? Jeg lurer på om jeg holder på å blir tullete eller, om dette kaaaaanskje kan være et veldig tidlig symptom. Anonymous poster hash: b665d...b16 Startet allerede i 1.trimester.. uke 7 kanskje.. var kvalm og sliten, og da kom tårene fort.. Anonymous poster hash: ea142...7a0
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 dager etter eggløsning (dpo) ??veit ikke når jeg har eggløsning jeg Anonymous poster hash: 292cf...f26
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 dager etter eggløsning (dpo) ?? veit ikke når jeg har eggløsning jeg Anonymous poster hash: 292cf...f26 Jepp, det stemmer Vet du når du sånn ca skal ha mensen da ? Isåfall så kan du trekke fra ca 14dager fra mens dag. Og da vet du eggløsnings dagen. ( I teori) Jeg fikk forresten plutselig SKIKKELIG vondt i livmor som varte i 2timer. Nå er det bare ømt. Har aldri hatt det sånn før. Kjentes ut som mensen smerter fra helvete :-/ Jeg har vært gravid før, og da hadde jeg ikke sånne smerter. Hadde strekk nedi der men ikke noe særlig mere enn det.. Noen andre som har opplevd noe sånt før ?? Og i dag har jeg gråtet 3 ganger eller noe.. Helt mongo.. Haha huff Anonymous poster hash: b665d...b16
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 #8 Hilsen HI Anonymous poster hash: b665d...b16
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Må bare skyte inn en takk for at jeg endelig vet hva dpo betyr. Har sett det her inne flere ganger, og alltid tenkt at det stod for "dager på overtid", og irritert meg grønn over at man ikke sier dot (dager over termin) Eeeh, føler meg ikke dum i det hele tatt! Anonymous poster hash: 6b487...531
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 Dytt Anonymous poster hash: b665d...b16
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 Må bare skyte inn en takk for at jeg endelig vet hva dpo betyr. Har sett det her inne flere ganger, og alltid tenkt at det stod for "dager på overtid", og irritert meg grønn over at man ikke sier dot (dager over termin) Eeeh, føler meg ikke dum i det hele tatt! Anonymous poster hash: 6b487...531 Hehe.. Ja, det er mye sånne forkortelser. Men, jeg mener det skal være en sticky på 1.termin, som forklarer de div, forkortelsene Anonymous poster hash: b665d...b16
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Days past ovulation. Dager etter eggløsning. Anonymous poster hash: 7fb6c...850
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå