Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Jeg har en kjæreste som ikke bor hos meg, når han er her, scatter han ikk med folk og han bruker all sin tid på meg, legger seg tidlig med meg og hjelper meg til og med i huset. men.Når han drar hjem er han konstant på face, sitter oppe til laaaangt på natt og chatter med folk, jeg aner ikke hvem. han sier aldri noe, pluttselig noen uker senere kan det komme frem at flere jenter maser på han om å bli med han og at de vil ha han med hjem etter fest og sånn. Jeg blir så skeptisk. han lover å ringe meg på kveldene men gjør det ikke, jobber på gården sin til rett etter jeg har lagt meg, elelr på besøk hos en kompis til rett etter jeg har lagt meg, men sender meg ikk en meld før midt på natten om at han pluttselig ble så opptatt.Han sier unskyld og at han hater at det blir sånn hver gang, jeg føler det er noe som skurrer her, hva tenker dere damer? Anonymous poster hash: eaf49...633
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Det var litt vanskelig å henge med i innlegget ditt, men hvis noe skurrer så hør på det! Om du synes han er unnvikende og med rare prioriteringer så er det helt legitimt å ta det opp med ham. Si hvordan du ønsker det skal være, og gi ham rom til å si hvordan han vil ha det. Om dere ikke treffes på midten eller ham fortsetter å gå litt bak ryggen din (hvis jeg forstod det rett) så bli kvitt ham. Anonymous poster hash: f535b...160
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Jeg personlig har vært i et lignende forhold og trivdes ikke. Jeg har ingen grunn til å mistenke at han bedro meg eller var upålitelig, men jeg var ikke interessert i å ha en kjæreste som satt oppe til langt på natt og chattet osv. Det er kun du som kan kjenne din magefølelse, men jeg hadde nok tatt det opp. Anonymous poster hash: 2c9d0...1db
Frokens Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Et tips jeg skulle ønske jeg gjorde før i et tidligere. Følg magefølelsen!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 mage følelsen har heletiden sagt jeg ikke skal være med han og holde meg unna for jeg er ikke klar for noe forhold, men. da mister jeg jo en mulig god mann.. Anonymous poster hash: eaf49...633
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Kan du si hvilken bokstav han begynner med? Mistenker at det er min kjæreste. Er akkurat lik.... Anonymous poster hash: 5a53b...b7b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Lars? Anonymous poster hash: 44dc2...344
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Høres ut som om han lever mer enn ett liv paralellt. Vær skeptisk og prøv å finne ut hva som foregår! Det KAN være helt uskyldig, men det kan også være han f.eks har en dame allerede, er "storkar på byen" etc. Hold litt tilbake så du ikke blir for såret HVIS det skulle være ille...!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 Det ville faktisk ikke overraske meg om han begynte på O. Hrmf... Anonymous poster hash: 5a53b...b7b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 for og betrygge dere som trur det er deres menn, så begynner navnet hans på E. så da er det ikke bare meg da, som har en slik en, merkelig, hva er dette for noe, hvorfro har kjeresten min noen fakta merkelige fakter? brydde meg ikk spå mye om det i de første 6 månedene, men nå er jeg faktisk blitt gla i han.. jeg er helt klart i panikk for og binde meg også.. dette er så vanskelig Anonymous poster hash: eaf49...633
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 Vel, min mann levde parallelle liv. Lenge. Du bør være litt dektektiv og følge magefølelsen. Ikke sikkert det er noe, men... Greit å få avklart situasjonen. Anonymous poster hash: 5a53b...b7b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 hva om jeg spør han direkte, om passordet til facen hans, slik at jeg til enehver tid helt til jeg føler meg trygg kan sjekke.?? eller hvordan klare og vere dektektiv da? Anonymous poster hash: eaf49...633
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #14 Skrevet 5. desember 2013 Har du vært hjemme hos ham? Har han barn? Har du isåfall møtt dem? Familien? Venner? Er dere ute på ting sammen, som kino turer kafébesøk osv? Ta del i hverdagen hans. Får du ikke det, bør varselsbjellene dundre. Å spørre om passordet til fb er litt for drøyt akkurat nå. Anonymous poster hash: 5a53b...b7b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #15 Skrevet 5. desember 2013 eg får vere med familie om eg vil, vennen hans er han forsiktig med, egentlig.. han snakker aldri om dem, elelr hva han gjør når han er med dem, han han med exs dama si en stund noen uker tilbake, hun ville ha han til bake og greier, men valgt visstnok meg.. Anonymous poster hash: eaf49...633
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #16 Skrevet 5. desember 2013 han ville jeg sku treffe hele familien etter en uke han, nå har det gått 6 mndr p jeg har kunn hilset på brorern, moren og faren, som han enda bor sammen med.. :/ men jeg er jo samtidig livredd for og binde meg.. hehehe Anonymous poster hash: eaf49...633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå