Gå til innhold

Barn som spiller på avsluttninger ol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår spiller et instrument. Hun er veldig glad i å oppre og vil gjerne spille alene på juleavsluttninger på skolen ol. Hun er ikke spessielt flink, helt ordinær for barn på hennes alder.

Er det OK at barn presser på med slikt aller bør jeg forsøke å bremse henne?

Anonymous poster hash: 40ce8...b3d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at så lenge hun ikke er dårlig, la henne få lov :)

Er jo supert at hun synes det er gøy og at hun tørr å spille foran alle ;)

Skrevet

Supert at hun vil fremføre noe. Såfremt at hun har øvd og ikke tror hun er verdensmester pga engasjert familie-publikum :) Tenker idol-tabber nå, jeg..

La henne øve og la henne fremføre, dette blir nok supert for henne

Skrevet

Veldig lærerikt å stå litt på scenen når du er liten. Jeg drev på mye med teater som barn (og er ikke skuespiller i dag, for å si det sånn) og har hatt mye nytte av den erfaringen senere. Det er nok av jenter som ikke tør å stå foran et publikum, bare å støtte henne og la henne få gode erfaringer med scenen.

Anonymous poster hash: 5be2c...0b7
Skrevet

Det er fint at hun tør og det er bra hvis man kan opptre uten forventning om å være perfekt. I mine barns klasser har det imidlertid (heldigvis) vært lite rom for soloopptredener. Det blir fort altfor mye og det er av begrenset interesse for alle foreldre og barn å høre gjennom fløyter, gitarer, sanger, skuespill osv.

Skrevet

Så lenge hun vil og det er rom for det :-) 

Her har lærerene vært veldig flinke til å fremelske hvert enkelt barns sterke kvaliteter, og legger til rette slik at de får utfolde seg innenfor visse rammer. Har kun gode opplevelser fra fremføringer de har hatt, og de har hatt en del. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...