Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Hva føler dere når andre kommenterer at dere er så stille? Jeg synes det er så fælt når andre sier det til meg... Det kan bare være i en bisetning. Men det plager meg lenge etterpå. Som om det er noe veldig negativt de har sagt om meg. Det er jo sant. Bare sånn jeg er. Jobber med det hele tiden. Synes egentlig at jeg gjør det ganske bra nå til å ha sosial angst. Prater ikke mye. Men stenger meg da ikke inne i huset mitt heller.... Måtte bare få det ut, for det går å surrer rundt i hodet mitt hele tiden, de kommentarene jeg har fått nå i det siste.... : / Anonymous poster hash: 00f15...61e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Jeg tenker ikke noe over det, annet enn der og da. Det plager meg mer at jeg har overført sjenansen til mine barn Anonymous poster hash: 17caa...dce
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Ja det skjønner jeg. Det har også jeg vært veldig redd for... Eldste er en rolig person. Men er ikke så sjenert som jeg var som barn tror jeg. Så får se hvordan det går. Den minste er for liten til å si noe om enda. HI Anonymous poster hash: 00f15...61e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Føler det er en oppmuntring til å bruke stemmen og ta litt plass. Det føles ikke negativt og VET det ikke er negativt ment. Anonymous poster hash: fc943...621
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Jeg reagerer med å bli sint. føler det som et personlig angrep. Om jeg har mulighet, så bare går jeg fra personen. Om jeg ikke kan gå, så blir jeg om mulig enda mer stille, bare for å opponere. Barnslig, I know.. Anonymous poster hash: d48fe...87f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå