Gå til innhold

om mannen var utro med en annen mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere fortalt det til kona hans?

Anonymous poster hash: 2c087...121

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette en reell sak, virkelig, eller bare en tanke.. ?

Anonymous poster hash: 815c1...c3d

Skrevet

da hadde jeg kastet opp og prøvd å glemme hele mannen....

Anonymous poster hash: b20d2...334
Skrevet

Tja... hadde nok bedt han fortelle det selv, men sikkert vært greit å hatt ei å snakke med, som gikk igjennom det samme..

Anonymous poster hash: 6e705...57d
Skrevet

Jeg tenker at det måtte bli opp til denne andre mannen å komme ut av skapet selv, enten som homofil eller bifil. -Men før jeg hadde latt det være opp til ham å fortelle det, så skulle jeg vært 100% sikker på at det ble brukt beskyttelse.... Ingen vet om min mann var den første han hadde seg med, og akkurat det er utrolig ekkelt.

Eksen min gjorde det engang... altså, jeg var 18 år, og han var 27, hadde seg med flere gutter, uten beskyttelse,. Husker at det verste var frykten for uheldbredelige sykdommer! og jeg var et nervevrak frem til testen kom tilbake negativ!

Skrevet

JA

Anonymous poster hash: 37c3b...f3c
Skrevet

Ville nok først tatt det opp med han, gitt han sjansen til å stå frem selv, men med beskjed om at jeg kom til å fortelle henne om utroskapen om han ikke gjorde det selv. Han har en rett til å stå frem som homofilbifil når han er klar for det, men det gir han ikke rett til å være utro likevel, så hadde han ikke ville fortelle henne selv, hadde jeg informert henne om at han har vært utro, men hadde nok tatt meg i akt om å fortelle med hvem.

Men, om dette er en reell sak nå, er du sikker på at det er snakk om utroskap? Det er mange forhold, hvor en eller begge parter er bifil/bisexuell, hvor partnerne er enige om åpen sex, det er likevel ikke noe de forteller omverdenen.

Jeg er bisexuell, samboeren min er heterofil, men han har gitt meg lov til sex med andre kvinner, jeg har for øvrig ikke tatt i bruk muligheten, og kommer ikke til å gjøre det heller, jeg selv har troen på monogami.

Anonymous poster hash: c1bc9...05a
Skrevet

Hadde gitt denne mannen noen få dager på å fortelle det selv, hvis ikke så hadde jeg fortalt det til kona.

Jeg hadde ikke villet være med på å dekke over for en mann som var utro. Vet jeg om en slik ting så har jeg ikke samvittighet til å la være å fortelle om det. Men selvfølgelig må man gi partneren en mulighet til å fortelle det selv først! Ville ikke løp rett bort til kona for å fortelle den store nyheten!

Skrevet

Dekker aldri over en horebukk! Samme om det er med en mann eller dame!

Skrevet

Jeg ville lagt ut på facebook om det slik at alle fikk vite det. Så fikk han råtne i skammen sin!

Anonymous poster hash: aa53a...a46
Skrevet

Å legge det ut på Facebook høres jo helt drøyt ut. Hvem er du som skal kringkaste det til alle.. Nei, fy søren. Jeg hadde sagt til ham at jeg kommer til å si det hvis han ikke gjør det selv. Om han er utro med en mann eller dame tenker jeg er temmelig underordnet.

For alt du vet så har de en ordning hvor konen vet om at han er bifil og gir ham lov til å ha sex med menn. Da driter du deg skikkelig ut ved å legge ut det på Face..

Anonymous poster hash: 7d7d7...fb7
Skrevet

Merkelig hvordan menn blir homofile med en gang de er med andre menn, mens kvinner som er med andre kvinner bare eksprimenterer eller lever ut sex fantasien sin..

Anonymous poster hash: b7f84...d8b
Gjest suzette
Skrevet

Merkelig hvordan menn blir homofile med en gang de er med andre menn, mens kvinner som er med andre kvinner bare eksprimenterer eller lever ut sex fantasien sin..

Anonymous poster hash: b7f84...d8b

Enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...