Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Hvordan gjør dere det med gaver til barna? Vi har et sykt opplegg synes jeg, ikke mitt opplegg altså. Han mener av en eller annen grunn at vi ikke skal kjøpe gaver til ungene sammen, jeg kjøper til hans og han til mine å så gir vi hver for oss til våre. Alle ungene er under 8 år. En annen ting, har reiser mye i jobben, når han kommer hjem har han noen ganger med en liten ting som alle barna får mens hans i tillegg får leker, klær fra utlandet og diverse ting. Jenta mi lurte på sist gang han kom hjem hvorfor hun ikke fikk kjole når datteren hans fikk.. Han er ræva på å inkludere, når hans unger er her i helgene og de er å handler, så kjøper han litt godterier men bare til hans! Kjøper kanskje en dropseske til hans barn men ingenting til mine. Jeg tar det som en selvfølge at jeg kjøper til alle barna om de er her. Er ikke dette en smule sært?? Anonymous poster hash: 29246...6c5
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Det er ikke bare litt sært, det er direkte ondskapsfullt! Anonymous poster hash: 667f0...503
Appelsinpiken Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Hadde ikke villet vært sammen med denne mannen!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Vi kjøper sammen og gir stort sett samme sum. Nå er min liten ennå, så ofte har han fått for litt mindre summer, men dette utjevner seg med årene. Siden min bor fullt hos oss, mens hans er der 30% er det naturlig at mer av fellesmidlene går til min gutt i hverdagen. Men samtidig betaler vi bidrag for de andre barna slik at mor kan kjøpe ting til dem. Tror ikke forskjellene blir så store til syvende og sist. Ville aldri falt meg inn og kjøpt gave til en og ikke den andre! Anonymous poster hash: ea551...f78
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Og du er sammen med denne "mannen" fordi??? Anonymous poster hash: b0728...dc0
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Barna dine får det bedre hvis du går fra denne egoisten. Anonymous poster hash: e2c0b...77c
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Å forskjellsbehandle barn som bor i samme husholdning er virkelig helt avskyelig, har han tenkt over hva slags signaler han sender og hva barna tenker og føler om dette? Det å gi snop til halvparten av barna i huset er en tanke så fremmed at jeg skjønner ikke hvordan han har kommet på den en gang, sånn gjør man bare ikke! Anonymous poster hash: 667f0...503
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Vet han hva du føler? Gjør han dette med vilje eller pga tankeløshet? Tankeløshet kan endres på, men om dette er med vilje, så hadde jeg blitt ganske forbanna, og lurt på om jeg var villig til å la barna leve med denne mannen og oppleve dette resten av livet. Anonymous poster hash: 3160e...004
Roheryn Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 (endret) I mitt liv er datteren min førsteprioritet, og for meg er det ikke engang et alternativ å være sammen med en som forskjellsbehandler. Mannen din høres jo ut som stemora til askepott! Heldigvis behandler mannen min frøkna som sin egen, de er veldig glade i hverandre og om det ikke var for at hun kaller ham ved navn ville ingen trodd at han ikke er faren hennes. Barna hans er store og utflytta, men det har heller aldri slått meg å skulle behandle dem annerledes enn jeg ville behandlet egne voksne barn. Og vi kjøper selvsagt gaver sammen, slik vi gjør til alle andre. Endret 5. desember 2013 av Roheryn
Kyllingbein Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 Oi. Her bør dere ta en alvorlig prat sammen. Det skal være likt. Greit at en for litt mindre en gang osv men i det store bildet må det være likt. Han er jo direkte slem!
Gjest Frøken Regine Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 Veldig veldig sært og skikkelig slemt å forskjellsbehandle barna på den måten!
Wopi Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 Vi kjøper selvsagt sammen til alle barna. Og for lik sum.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 Vet han hva du føler? Gjør han dette med vilje eller pga tankeløshet? Tankeløshet kan endres på, men om dette er med vilje, så hadde jeg blitt ganske forbanna, og lurt på om jeg var villig til å la barna leve med denne mannen og oppleve dette resten av livet. Anonymous poster hash: 3160e...004 Jeg tror jo ikke det er med vilje at han gjør det og jeg har vært for forsiktig med å si tydelig ifra for han må tydeligvis ha det inn med t-skje. Han treffer desverre ikke barna sine så ofte som han skulle ønske pga avstand og jobbsituasjon, jeg tror derfor han har knakende dårlig samvittighet overfor sine barn og vil gi dem ekstra oppmeksomhet (og gi dem mere gaver ja) når de er her hos oss. Anonymous poster hash: 29246...6c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå