Gå til innhold

Argh, trenger tips!! Klarer ikke bestemme meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har vært sammen i 3 år til lørdag. Og jeg tenkte og overaske med noe koselig da. Men hva? Jeg har to forslag, men hvem av dem skal jeg velge?

1. Vi drar ut og spiser (har barnevakt) på en fin restaurant, kanskje litt vin, drar hjem også har jeg kjøpt et sånt sexy undertøyssett, ;p 

2. Jeg lager middag, og siden jeg har skaffet barnevakt, dra ut og ta noen glass vin, dra hjem og vise frem hva jeg har kjøpt på sexshop? 

Eller noen andre tips? 

Det skal liksom være en overaskelse, så jeg kan ikke spørre han hva vil vil heller 

Anonymous poster hash: 5d35f...fdc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spørsmålet er om dere skal spise hjemme eller ute?

Det kommer jo an på hva han liker best.

Jeg hadde gått for hjemmekveld hele kvelden. Laget middag og servert. Drukket vin. Desserten kan du servere i bare undertøyet. Og hvorfor dra ut å drikke vin når man kan drikke den på sengen eller sofaen eller på kjøkkenbenken mellom slagene? ;)

Anonymous poster hash: 8ffec...35c

Skrevet

Takk for tips, jeg ser jo nå at forslagene mine er jo helt like. bortsett fra hvor vi skal spise. haha. jeg vil ut en liten tur fordi vi har aldri barnevakt..

hi 

Anonymous poster hash: 5d35f...fdc
Skrevet

Stikk ut, dra innom kondomeriet feks på vei til restauranten, evnt ha på deg det sexy undertøyet hele kvelden, gi mannen en liten sneekpeek..

Se hvor lenge dere klarer å holde dere ute før dere MÅ hjem :-p

Anonymous poster hash: fea4f...4d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...