Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Jeg vil prøve å hekle meg en hals med kjærlighetsknuter, men hvordan begynner jeg? Kan jeg lage så mange luftmasker til den vidden halsen skal være for så å binde endene sammen til en sirkel, og så begynne med kjærlighetsknuter deretter? Eller må jeg lage kjærlighetsknuter fra starten av? Finner ingen oppskrift på dette, kun sjal. Ble litt rotete forklart dette, håper noen forstår:) Anonymous poster hash: 751fb...af9
skjotta Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Lag antall luftmasker og begynn å lage knuter i den første luftmasken du laget :-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Takk! kan jeg skjøte sammen endene og hekle rundt hele tiden? Vet du om maskeantallet må ende i partall? Anonymous poster hash: 751fb...af9
skjotta Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 ... huff. unnskyld! jeg lette opp kjærlighetsknuter og ser at du antakelig mente noe annet enn jeg gjorde ;-) det kommer litt ann på hvordan du vil halsen skal se ut? dersom du vil ha den sylinderformet ville jeg begynt rett på kjærlighetsknutene, men lagt dem som diamanter, slik at du får en sikksakk kant nederst ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå