Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Hvis vi har planer og har sagt i går at ungene ikke kommer i dag, men så blir planene avlyst på grunn av sykdom. Anonymous poster hash: 90301...142
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Har aldri vært noe problem i vår barnehage, men jeg ringer først for å høre om det er greit. Har skjedd 2 ganger og begge gangene har ungen dratt i barnehagen Anonymous poster hash: 597cf...c11
Iiiiik Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 På vanlige dager er det helt uproblematisk, men hvis det har vært feriepåmelding, er det ikke bare å komme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå