Gå til innhold

Har vi mistet barnehagedagen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis vi har planer og har sagt i går at ungene ikke kommer i dag, men så blir planene avlyst på grunn av sykdom.

 

Anonymous poster hash: 90301...142

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det er bare å komme likevel :-)

Skrevet

Har aldri vært noe problem i vår barnehage, men jeg ringer først for å høre om det er greit. Har skjedd 2 ganger og begge gangene har ungen dratt i barnehagen



Anonymous poster hash: 597cf...c11
Skrevet

På vanlige dager er det helt uproblematisk, men hvis det har vært feriepåmelding, er det ikke bare å komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...