Gå til innhold

Stemte magefølelsen ang kjønn hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele tiden følelsen av at det er en liten jente i magen min. Jeg vet ikke hvorfor, men sikkert bare fordi jeg har jente fra før så det er det jeg relaterer det til og dessuten er dette svangerskapet så langt helt likt som da jeg gikk med jenta. Jeg ønsker ikke jente noe mer eller mindre enn gutt, det er like stas uansett. Men merker at når jeg er ute og titter på babyklær og utstyr så er det som regel til jente jeg titter på først. Det er vel sikkert bare fordi det er det jeg er vant til. Men er det ikke sånn at magefølelsen til mammaen ofte stemmer også?

Anonymous poster hash: 11974...3ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemte ikke med meg, jeg var overbevist om gutt men har jente i magen. Svigerinnen min mente jente, og hun fikk gutt :)

Anonymous poster hash: fac58...e27

Skrevet

Nope. Følte det var gutt, men to ul viser at jeg bærer ei jente :)

Skrevet

Nei, ikke før rett før ordinær ultralyd. En eller to dagercfør ordinær ultralyd på begge fikk jeg en "klar" fornemmelse som stemte. Utover det var magefølelsen feil

Anonymous poster hash: 80d9d...5fd

Skrevet

Kan også si at jeg var bombrsikker på jente på nr 2 fordi svangerskapet var helt likt det første så og si. Men der tok jeg feil gitt

Anonymous poster hash: 80d9d...5fd

Skrevet

Her har det stemt alle 4 gangene :-)

Skrevet

Med første trodde jeg det var jente. Var helt sikker, men det var en gutt. Med andre var jeg sikker på gutt, men det var TO jenter! Så feil kan man ta. :)

Anonymous poster hash: 8dc68...11d

Skrevet

Jeg var helt sikker på at jeg bar ei jente sist, noe to vanlige ultralyder bekreftet. Så jeg ble helt paff da 3D-dama spurte hvordan jeg da ville forklare den pungen som var helt tydeluig på skjemen hennes?! Haha! Jeg ble så overrasket st jeg ikke snakket til magen min på ei lang uke!

Skrevet

Den stemte med første,og ar sikker på at det var jente no også, men tok feil nå. Og alt er likt som med første, formen og formen på magen.

Anonymous poster hash: b3046...a5a

Skrevet

Ja, jeg visste tidig at det var en gutt :)

Skrevet

Hadde magefølelse at barnet ikke ville klare seg. Og det stemte.

Prøver igjen og håper jeg får anledning til å få magefølelse på kjønn.

Anonymous poster hash: 52ea2...1d2

Skrevet

Jeg visste tidlig og med en gang at det var gutt.

Anonymous poster hash: a0179...945
Skrevet

Var overbevist om at det var gutt i magen. Så feil kan man ta 

Anonymous poster hash: 73831...e90
Skrevet

Hadde helt klart en magefølelse på jente, og ut kom hun. Nå føler jeg veldig sterkt at det er en gutt, så time will show:)

Skrevet

Stemte på første. Stemte ikke på nr 2.

Skrevet

Jeg fikk en kjempe følelse etter 3mnd at det var en jente. Tenkte ikke på annet, drømte om det osv.

Det stemte.

Med nr 2, hadde jeg ingen følelse, og jeg var lenger kvalm. luktesansen var ikke den samme som med første.

Det ble en gutt

Anonymous poster hash: 49111...372
Skrevet

Var sikker på gutt første gang, noko som ikkje stemte. Med andre hadde eg ikkje noko fornemmelse.

Gjest Mor til tre hjerter
Skrevet

3 helt ulike svangerskap, samme form på magen. Magefølelsen stemte på 2. Det var en av hver. (2 svangerskap da). Den siste hadde jeg ikke peiling på. Med jenta så var jeg ikke hormonell og sur. Merkelig nok!!!

Skrevet

Stemte med begge!:)

Anonymous poster hash: a43d7...455

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...