Gå til innhold

forlanger jeg litt mye av han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skriver masse meldinger med andre, jeg får aldri se, legger bort telefonen så fort jeg kommer inntil han. Men Han gjemmer aldri telefonen. Når han er med kompiser svarer han aldri på meldinger, omtrent. Når han lover å ringe meg skjer det aldri, det dukker opp noe å han blir opptatt, er jeg heldig sender han melding seint på natta om at han ringer i morgen isteden. Kunne han ikk gitt lyd fra seg før og sagt at jhan ikke kunne ringe likevel. Han er ikke noe lidenskapelig, savner det i kjæresten min. Aldri sier han go morgen eller go natt. Ikke noe flørting.

Han er snill og god, men kjedelig. Huff.. er jeg kravstor? Vi er mer venner enn kjærester..

Anonymous poster hash: e8dc4...2ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som han er særlig interessert. Sorry.

Skrevet

Det er liksom jeg som må styre skuta... og jeg prøver å få han til og forstå jeg ikke alltid kan gi oss gnist. Tror du han ikk er intressert. Han sier jeg er alt for han og den rette for han. Ellers ville han aldri brukt så mye tid å penger på meg. Hadde jeg ikke gitt han noen følelser tilbake ville han ikke hjulpet meg med vennskaplige ting en gang. Noe jeg gjerne hadde betalt for å få hjelp til. Han vil ikke ha betalt bare jeg legger meg i armkroken hans.

Skrevet

Lurer jeg meg selv når jeg tviler så mye på forholdet? Å han som person. Jg vet det finnes bedre mer i andre men han fyller tomrommene mine. Han gjør meg komplett men jeg føler ikke vi er to.

Skrevet

Du forlanger ikke mye, Hi, men du må ta tak! Snakk med han! Fortell hva du føler. Vis han dette innlegget?

Har dere barn sammen? Kjæresten din er egoistisk og kjører sitt eget løp. Du må ikke finne deg i hva som helst heller, men han fortsetter som han gjør til du setter ned foten. Hva med parterapi? Kan gjøre godt for dere!

Anonymous poster hash: 740d6...ec8
Skrevet

Er det slik at jeg må kreve mer lidenskap, svar og kontakt og det jeg måtte føle å mangle? Jeg er uviten å vet det. Men godt da å få noen svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...