Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Jeg fyller 40 år og tenkte å kjøre i gang et stort party for venner. Vet at ikke alle er glade i å kle seg ut, men har veldig lyst til å ha et tema. Hvilket tema ville du helst hatt på en fest? Anonymous poster hash: b4dd6...0a8
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Tiåret man er født kjendistema svensketema fargetema Anonymous poster hash: 3cb98...204
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 - Kjente par - 80-tallsfest - Filmtema - Mafiafest / Cowboyfest / Piratfest - Superhelt - "Bokstavfest" - velg en bokstav og alle må kle seg ut som noe som begynner på den bokstaven. Feks. A-fest : Astronaut, apekatt, appelsin, amøbe, advokat etc. Anonymous poster hash: 6ecf8...870
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Jeg skal ha Storbritannia-fest når jeg blir 30 En jeg kjenner hadde 80-tallsparty, en annen skal ha maskeradeball. Ellers har man jo bokstavparty (alle kler seg ut som noe på samme bokstav), fargeparty (alle kler seg i samme farge), piratfest, Hawaiifest, eventyrfest osv osv. The sky's the limit Anonymous poster hash: 92e54...9b7
Fero Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Artistfest: alle kler seg ut som kjente artister enten de er soloartister eller i band. Emo/goth/metalfest: her går det i svart og dystert Country eller grill: gamle schlagere Amerikanere: tolk den som dere vil Verdensrommet: her er det sci-fi som gjelder Cowboy og indianere: sier seg selv Ting: alle må kle seg ut som en gjenstand, ikke en person Mafia: dress og sigar. Og hatt. Barnehage: kjør på med smokk, smekke og bleie Disney: alle kommer som en eller annen Disneyfigur Eller noe som er hakket snålere: alle må kle seg ut som Elvis, Harry Potter, Elton John, Tina Turner, eller hvem det nå måtte være du velger som temaperson. Her skilles det selvfølgelig ikke mellom kjønn!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Masse bra forslag her folkens! Kom gjerne med enda mer.... Anonymous poster hash: b4dd6...0a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå