Gå til innhold

Juletøy til ungene - hvor og hva kjøper dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min er straks fem, og så har jeg en jente på to år... Er så usikker på hva de skal ha på seg i år.... Hva har dere kjøpt? har dere link? jeg trenger tips ;)

Anonymous poster hash: bcae3...b70
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte faktisk en brukt bunad som jeg synes var veldig fin på facebook,for når man bruker 80,så vokser man fort :) og den var like pen og hel og så ny ut.

Skrevet

Har gutt på 6 år, tenker vi finner en pen bukse og skjorte på Kappahl, H&M eller Cubus :) Pensko kjøper vi ikke, bruker ikke det hjemme.

Skrevet

Kjøpt hvit bomullsskjorte på HM, samt rødt slips og rød tversoversløyfe (klarte ikke å bestemme meg så det ble begge). Har en blå strikket vest fra Norlie fra før samt en penbukse (sort eller gråbrun) fra PoP. Gutt, snart fire år.

Anonymous poster hash: 94105...122
Skrevet

Guttene på 2 og 4 skal ha dress, full pakke.

Jenta på 2 skal ha en enkelt rød kjole, mørk rød.

Anonymous poster hash: 3206b...031

Skrevet

Jenta på 5 har to fine kjoler fra Monsoon, så hun bruker de litt om hverandre. Har kjøpt en søt bolero til. Sko fra HM.

Jeg gidder ikke bruke så mye penger på juleklær, så tar av det vi har.

Treåringen har arvet en svart dressbukse og en hvit skjorte, og så har jeg kjøpt en enkel burgunder vest på name it. Svart slips eller sløyfe har han i skapet.

Minste på 6 mnd skal ha hjemmestrikket matrosdress.

Skrevet

jenta på 6 har fått en fin, lyseblå kjole fra memini (eller noe sånt....) og babyen har fått "dress" (bukse, skjorte og vest) fra sparkjøp.

Skrevet

Jentene mine skal ha kjoler kjøpt på Freequent. Yngste lilla kjole med hvit blonde body. Eldste bluse og en svat kjole med gullpaljetter. Sønnen min skal ha rødrutete skjorte med tvers over sløyfe, og pen bukse.

Bunad blir helt feil på julaften for min del ;)

Anonymous poster hash: 04f50...a44
Skrevet

Har festdrakter etter 17. Mai som passer enda. På juleselskaper generelt blir det skjorte og pen bukse med vest el cardigan.

Anonymous poster hash: 98ff3...3bd

Skrevet

Jeg kjøper ikke nye klær kun for å ha til jul, jenta (snart 4) har nok av kjoler i skapet så hun får velge selv. Valgene er

-rød kjole, litt julete. Korte armer med blonder.

-rosa kortermet ullkjole

-lilla "flagrete" kjole med gullpynt.

Gutta (2 år og en baby) får mørk blå bukse med en rutene skjorte og muligens slips og slipsnål.

I kirka har de eldste nok på bunadene sine (det er ekte bunader, så det er bare fordi jeg føler jeg MÅ bruke de for å glede farmor som har kjøpt de), men de blir for varme å ha på inne under middag og alt.

Skrevet

Gutter

1 år. Brun bukse, blåternet skjorte, blå sløyfe

7 år. Jeans, hvit skjorte, blå prikkete sløyfe, grå cardigan

Skrevet

Jeg kjøper heller ikke noe nytt kun med tanke på jul til toåringen, bruker av det vi har. Skjorte, slips og en pen bukse :-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...