Gå til innhold

Er jeg for streng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har en uvane: Han skifter klær på soverommet og slenger da sine brukte klær ved siden av senga. Dette hoper seg opp, og det tar ikke mer enn 3-4 dager etter opprydning før det er like ille igjen. Og han rydder dette sjelden; og når han gjør det er det fordi jeg maser om det. Om jeg ikke maser, ligger det sure sokker, brukte boksere, gensere osv ved senga i ukesvis. Jeg mener han er en voksen mann som burde klare å hive skittentøy til vask, ikke på soveromsgulvet. Han svarer med; Jaja, men jeg glemmer det.

Det verste er de brukte bokserne og illeluktende sokker som ligger der til utstilling :( Siden han tydeligvis glemmer å rydde etter seg, og jeg nekter å plukke opp etter ham, er han lat, eller jeg for streng?

Anonymous poster hash: 9e3d5...9d4
Videoannonse
Annonse
Gjest Morn du
Skrevet

Han er LAT.  

Du kan begynne å plukke det opp og legge det bort i pappesker.  Vips, ditt problem er borte, han vil slite litt når det ikke er rene klær igjen ;)

Skrevet

Hva skjer hvis du overser det da?

Jeg både maste og ryddet opp etter mannen. Så slutter jeg. Dette gjelder spesielt boksere som ligger slengt på gulvet ved soveromsdøra. Nå ligger det sjeldent flere. Av og til glemmer han en. Den ligger der og venter på han om han så er 2 uker i skogen :D

Skrevet

Han e lat, men jeg kan trøste deg med at jeg sliter med samme problem

Skrevet

Kjenner meg igjen. Uff. Jo, det bør være en grei sak å legge det i skittentøyskurven. Men jeg gidder ikke være masekjerring, så da har jeg bare blitt vant til sure sokker på gulvet...

Skrevet

Han er lat. Voksne mannen. Han bør skjerpe seg. Får vel ikke lyst på noe nr i de truseorgiene der!

Anonymous poster hash: 6ed04...1a5

Skrevet

Sa la det ligge da så har han ikke rene klær om noen dager.

Anonymous poster hash: 9b00d...e07

Skrevet

Han er lat.

Hadde sparket alt under senga. Da hadde jeg sluppet å se på det, og han kunne gått tom for klær og måttet ligge på gulvet å kave for å finne det.

Eventuelt legge det oppi sengen hans. Da må han flytte det for å legge seg.

Skrevet

La det bare ligge! Lyset går nok opp den dagen skapet er tomt for rent tøy :)

Anonymous poster hash: fab91...470

Skrevet

Her ligg mannen sin sokkehaug i halvmeteren mellom hans side av senga og skråtaket, eit område eg sjelden bevegar meg på og ikkje ser frå "mi side".  Der ligg den til det er nesten tomt i klesskapet, så set han på ein vask.  Eg ryddar ikkje sokkane til ein vaksen mann.  Snodige greier at det skal vere naturleg å legge i frå seg kleda i ein haug på golvet.

Skrevet

Hadde samme problem hjemme. Skaffet en liten skittentøyskurv som står på hans side av sengen, og vips ikke mere klær som flyter :)

Skrevet

Har samme problemet med min mann. Forsøker å tenke at hvis det største problemet med en mann er skittentøy ved senga, så har jeg en bedre mann enn de fleste.

Skrevet

Har hatt problemet med en eks. Lot det bare ligge og plutselig en dag hadde han ikke rent undertøy... Etter det kastet han klær i skittentøyskurven!

Anonymous poster hash: dd229...510

Skrevet

Han er lat! La det ligge å se hva han gjør, ta det opp på en skikkelig måte! Hva med å ha en skittentøysdunk på soverommet, så kaster han det eller i den.. Så får han lære å vaske klærne når den blir full, mannen her vrenger av seg klær i stua hele tiden, blir sprø, men han er veldig flink til husarbeid, så lar det liksom gå. Har uvaner selv:-)

Anonymous poster hash: 04b97...349

Skrevet

Han er lat. Sett en skittetøyskurv der, så kan han slenge det oppi opg bære den til vaskemaskinen når den er full. Det burde han vel gidde.

Anonymous poster hash: 05ddd...cbc
Skrevet

Lat.

Bodde med en slik. Sa til han at neste gang slenger jeg ALT som ligger på gulvet inn i kottet i gangen. Så jeg gjorde.

Etter 14 dager hadde gubben nerver nok til å hyle over NULL rene boxere. Han hadde glemt kott trusselen min.

Når han så 14 dager med skittentøy og kjente lukta ble han først sint og så flau.

Han var flink en uke og så var det på'n igjen. Hukommelse som en gullfisk den der. 😳

Anonymous poster hash: 3e624...3f0

Skrevet

Han et LAT! Men hel lik samboeren min. Jeg har bestemt meg for å overse det, men han gjør fortsatt ikke noe med det. Han får bare kose seg med haugen sin, ingen andre enn oss som ser det uAnsett

Skrevet

Sånn er samboeren min også. utrolig irriterende.

jeg har satt en stol vred siden av senga og legger alt oppå der.

det verste er at han klager over å ikke ha rent tøy!

og at han blander skittent tøy og klær som fint kan brukes mer før vask. for når han rydder havner alt i skittentøyskurven, og hvem er det som vasker klær.. det er jo meg, så det er jeg som får all jobben uansett..

Anonymous poster hash: 18dc3...220

Skrevet

Herregud. Mannfolka deres er jo værre enn unger. Glad jeg er singel.

Anonymous poster hash: b52f4...a4e

Skrevet

Herregud. Mannfolka deres er jo værre enn unger. Glad jeg er singel.

Anonymous poster hash: b52f4...a4e

Haha. Han jeg VAR sammen var slik.

Mannen min er flink. 😜

Anonymous poster hash: 3e624...3f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...