Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Jeg har ikke veldig god råd og lurer på hva hva jeg skal ha på handlelisten til jul...mat og godterier. En voksen og to barn. Gi meg gjerne ideer. Anonymous poster hash: 3b7f6...a84
Edelweis Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 kjøttpålegg italiens salat rødbeter leverpostei egg ansjos greddost juice lager eggsalat sirupsbrød rundstykker kaffe te ribbe kalkun lager waldorf surkål og rdkål lager kjøttkaker medisterpølser sølvløk erterstuing en kasse brus twist konfekt M klementiner nøtter Det er det som er julemat for meg. =)
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Pinnekjøtt Poteter Gulrot Blomkål Brokkoli Brus Chips Godteri Frukt Dopapir og tørkepapir Pålegg, gjerne litt ekstra som roastbiff, servelat, salater, sild og reker, gode oster, Melk, fløte, rømme Smør Passer på at jeg har godt med mel, sukker og gjær Karbonadedeig Kylling Fisk Pølser Div hermetikk og ev. andre middager Yoghurt, juice og frokostblanding Egg henter vi hos svigermor Såper og oppvask og slik Det kom jeg på i farten i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Det er en utrolig dyr høytid vi går inn i :/ jeg er heldig å får hjelp av en lokal kirke som deler ut mat fra en matbutikk i nærområdet. Synes synd i de som må snu på hver en krone for å få det til å gå rundt. Anonymous poster hash: b9920...6a1
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Jeg skal være flink og se etter tilbud i reklameaviser. Vil jo ha det litt "luksus" akkurat til julen:) ...selv med lite penger. Anonymous poster hash: 3b7f6...a84
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Julehandel Ribbe x 2 Julepølser x 10 Medisterdeig Poteter Mandel Surkål x 10 Rødkål x 1 Grønnsaker, rosenkål blanding Tyttebær Rødbeter Sylteagurk Julebrus små flasker x 6x4 Juleøl x 6 Brus x 12 Pepsi Fanta, villa farris, cola Julesylte Julesild Ost Egg Ansjos Kaviar Leverpostei Servelat Tulip Prim Klementiner Epler Bananer Kjeks Julekaker Godteri Sugerør Risengryns grøt Melk Fløte Gele Vaniljesaus Sjokiladepudding Rødsaus Lefser Laks Rømmedressing Fruktcoctail Indrefilet Fløtegratinerte poteter Rødvinssaus Kubbelys Dette er det som står på handlelista foreløpig. Kommer nok til mer etterhvert kjenner jeg meg selv rett.... Anonymous poster hash: 72b2b...f43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå