Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Min spør meg hele tiden, og jeg er helt blank.. Anonymous poster hash: 6f223...394
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Noen skikkelig kule vintersko En vinterjakke En strikkegenser på h&m Noe kjøkkengreier
skinnfilla Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Jeg ønsker meg noe kaizers stasj- triologien , konserten i operaen og litt sånn Et eller annet julepynt fra ungene Ønsker meg og en mulighet for å shoppe meg litt klær i mellomdagene;)
*Miss Marple* Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 iPad Vinterjakke Diamanter i alle varianter Sko Bøker Parfyme Gavekort på ansiktsbehandling og/eller massasje Håndveske Klær generelt Han kan ikke klage på manglende ønsker ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Smykker Klær Slike silikon muffinsformer Bøker (jeg elsker bøker!!) Parfyme Yoga kurs, der hadde jeg likt gitt Anonymous poster hash: 96131...c15
PeppaPig Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 1års abonnement på Hulu plus, tekopp, morgenkåpe og baby. Jeg regner med at 3 av de nevnte 4 ligger under treet i år.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 12 nye spisestuestoler. Har fått spisestuebord. Anonymous poster hash: 4ddad...7fe
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Jeg aner ikke. Vi har smått med penger om dagen, så tror i grunn ikke han kommer til å diske opp med svære greiene. Er helt blank når det kommer til ideer til noen få hundrelapper. Anonymous poster hash: 76ed6...714
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Jeg ønsker en snill og fornøyd mann som ikke hisser seg opp over bagateller og er eitrende sint hver eneste dag. Ellers ønsker jeg meg ingenting fra den fyren. Kanskje at han ryker og reiser... Anonymous poster hash: 6d614...95c
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 For første gang på flere år så har jeg faktisk funnet noe jeg har ønsket meg Var på Coop Obs! og kom tilfeldigvis over et stort hvitt speil som stod på ben. Da jeg så litt nærmere så viste det seg at hele greien var et gedigent smykkeskrin! Jeg falt for det med en gang men hadde ikke penger til å kjøpe det. Nevnte det for mannfolket mitt og dagen etter kom han drassende med en svær hvit pakke Får ikke lov til å åpne den enda, men jeg vet hva det er hihihi
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Ny bærbar datamaskin , min er blitt ødelagt. Mer treningsutstyr , feks flere kettlebells , benk og stang med vektskiver Klær Sko ( får nok ikke det, med tanke på alle skoene jeg har) En helgetur på hotell En sånn skritt teller sak, fra appel tror jeg det var. Tja det var det jeg kom på nå. Anonymous poster hash: 4c6df...e3f
O`Neill Skrevet 4. desember 2013 #13 Skrevet 4. desember 2013 Ingenting..han kjøpte noe til meg som jeg hadde ønsket meg her for par uker siden og som jeg trengte og det holder for min del..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 En stor diamantring! Sier det ikke til han da, men forventer at han skal tenke seg til det selv :-) Anonymous poster hash: 0b36d...b32
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #16 Skrevet 4. desember 2013 Veske Bøker Tastatur til Ipad Skibukse Er ønskeliste fra meg til mannen, litt dyre ting, men ... Håper på veske :-) Har ønsket meg en som koster rundt 1500. Anonymous poster hash: a7658...df8
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #17 Skrevet 4. desember 2013 Utebukse Motorsag (ja faktisk ) Vernesko (hører med om jeg skal håndtere ei motorsag ) Turutstyr (lommekniv, ny sovepose, nytt liggeunderlag) Gavekort på PT-timer Treningstighs Hodelykt og piggsko til fjellturer Kromkakejern Dette står foreløpig på ønskelisten min Blir garantert noen flere ting etterhvert. Anonymous poster hash: 1eebd...a49
geitemarken Skrevet 4. desember 2013 #18 Skrevet 4. desember 2013 I år har jeg vært super flink å utarbeidet en detaljert ønskeliste. Breadboy Veske fra Dixie el Bloomdale Ulltøfler fra Husfliden Skaugum bestikk fra Husfliden Tursekk/skolesekk Penal Bake timer Sauseøse Spark Hele Gilmore girls serien Filmer hele familien kan se ilag Et lite (gjerne brukt) tv til hytta Klær Ytterjakke, både allværsjakke og dunjakke
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #20 Skrevet 5. desember 2013 Min spør meg hele tiden, og jeg er helt blank.. Anonymous poster hash: 6f223...394 To ullputer fra Hay og selvsagt-alltid diamanter;-) Anonymous poster hash: 2374b...1c4
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #21 Skrevet 5. desember 2013 Chanel 2.55 veske Anonymous poster hash: fe992...9dd
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #22 Skrevet 5. desember 2013 Pent ullundertøy i fresh farge til trilleturer i vinter :-D Anonymous poster hash: f7b8d...bdb
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #23 Skrevet 5. desember 2013 Her var det jammen ønsker til tusen. Ikke rart noen bruker julen som anledning til å kjøpe ting de må ha til barna uansett- slik som senger og bilstol i julegave. Eller bare lar vær kjøpe overhodet siden barna får så mange gaver fra andre. Og skulle nå ønskene til foreldrene være skikkelige dyre kan en bare arve noe, pakke det inn og legge det under treet. Vips!- mer penger å bruke på far og mor. Anonymous poster hash: 4acbb...0cf
*Miss Marple* Skrevet 5. desember 2013 #24 Skrevet 5. desember 2013 Her var det jammen ønsker til tusen. Ikke rart noen bruker julen som anledning til å kjøpe ting de må ha til barna uansett- slik som senger og bilstol i julegave. Eller bare lar vær kjøpe overhodet siden barna får så mange gaver fra andre. Og skulle nå ønskene til foreldrene være skikkelige dyre kan en bare arve noe, pakke det inn og legge det under treet. Vips!- mer penger å bruke på far og mor. Anonymous poster hash: 4acbb...0cf Ja, for det er nok helt sikkert de samme som ønsker seg kostbare ting selv som sparer på gavene til barna. For så egoistiske er de fleste foreldre! Jeg klarer aldri å slutte å undres over mennesker som klarer å få alle tråder snudd til å bli noe negativt. Du vet at det er ØNSKELISTER og ikke KRAV vi skriver her? Og at man regner med å få et, max to ønsker oppfylt?
Edelweis Skrevet 5. desember 2013 #25 Skrevet 5. desember 2013 Penger til nye klær etter et langt svangerskap. Nye sko Ullundertøy til kalde trilleturer Skinnvotter Smykke og øredobber Ny skalljakke Ullvang ullgenser :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå