Gå til innhold

4-5 bæsjebleier hver dag. Er det normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett åringen har over lengre tid hatt 4-5 bæsjebleier hver eneste dag. Er det ne å bekymre seg for, eller er det helt normalt?

Han virker i form, er av natur en litt trøtt type, så han sover ganske mye.

Bare lurer på om han får noe næring av maten, når den går så fort igjennom systemet. Virker som om det går tvert igjennom.

Han har ganske løs avføring, men ikke diareaktig.

Anonymous poster hash: 56580...c14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det normale er inntil 3 ganger per dag, over det er mye så har han hatt det over lengre tid kan du ringe helsesøster og høre hva hun tenker.

Hvordan er vekten og vekst?

Anonymous poster hash: 8b0b0...f9d
Skrevet

Han hadde gått litt ned i vekt sist vi var på helsestasjonen, men det var før han begynte med dette.

Helsesøster tok opp vekttapet, ca 250 gr, med legen, og hun sa at det var ikke noe å tenke på i det hele tatt.

Han var stor født, så det er vel normalt at vekten stopper litt opp.

HI

Skrevet

Da ville jeg nok fulgt det opp og sjekket at han har gått opp i vekt siden sist. Sikkert ikke noe galt, men greit å få det sjekket ut siden du tenker på det :)

Anonymous poster hash: 8b0b0...f9d
Skrevet

er kun vanlig her,hvis han venter tenner.ellers er det kun 1-2 per dag, kanskje det er tenner?:)

Skrevet

Ja, det kan jo hende det er tenner. Han har ikke noen antydning til nye tenner, men de kan jo plutselig komme. Var ikke slik da han fikk tenner sist.

Vel, får ta en tlf til helsesøster kanskje. Er så treig på å kontakte slike instanser, må være døden nær neste. ;-)

Skrevet

Min har bæsja døgnet rundt i flere dager, og så kunne det bli normalt med en bæsje bleie til fire om dagen. Innimellom er det ingen bæsj. Så lenge det ikke går over mange dager så skal man ikke være bekymret, min baby er veldig aktiv og har ikke lagt på seg etter en mnd

Anonymous poster hash: 5b763...d80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...