Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Hvor frekt er det? Har en mor som lever ganske godt, hun har jobbet hardt for å komme dit hun er i dag, og jeg vet det ikke har vært lett for henne, men hun har virkelig klart seg bra. Bra betalt jobb, null lån, bra med sparepenger. Hun er bare 17 år eldre enn meg, og ser ikke for meg at den arven kommer så godt med da jeg blir 70. Jeg er 22 år, nettopp blitt alene med barn, og det er veldig trangt økonomisk. Hvor frekt er det å spøøre om forskudd på arv? Uff, det er jo hennes penger, og jeg føler meg bare dritt om jeg skulle spurt... Anonymous poster hash: af443...c2a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Jeg er i samme situasjon og har tenkt samme tanke, men jeg spør ikke. Det er frekt... Anonymous poster hash: 6ac5b...fff
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Det er veldig frakt. Det gjør man bare ikke. Kan du ikke ta lærdom av moren din og jobbe deg opp selv slik hun har gjort i stede for å ville ha hennes penger? Anonymous poster hash: d7f30...3f6
*piami* Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Utrolig frekt. Du sier hun har jobbet hardt for og komme dit hvor hun er i dag og har virkelig klart seg bra. Da skal nok du klare det samme uten hennes penger. Hun hadde nok noen tøffe år selv da hun ble mor som 17 åring!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Uff, ja..vet det er frekt, er derfor jeg ikke har spurt heller. Hun er så god og snill mot meg ellers også. Jeg hadde jobbet meg opp en del penger, men plutselig en dag var hele kontoen tømt, og da jeg kom hjem var mannen og alle hans ting borte, har ikke hørt fra han siden. Hadde ikke råd til å beholde huset selv, solgte, og gikk i minus. Så jeg har hatt max uflax! Får vel bare begynne helt på nytt. Er det like frekt å be om et lån? Hi Anonymous poster hash: af443...c2a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Veldig frekt. Men ikke frekt å spørre om et lån. Vil hun gi forskudd på arv sier hun at du ikke trenger nedbetale. Sier hun ikke noe må du regne med å betale månedlige avdrag. Selv kunne jeg ikke drømt om å spørre om slikt og mine foreldre har fått beskjed om å bruke opp mest mulig penger mens de kan. Reise og andre opplevelser. Jeg unner de SÅ å kunne nyte alderdommen og sine egne oppsparte midler. Anonymous poster hash: 216d1...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå