Gå til innhold

Julegaver.. Er virkelig helt blind på dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper egentlig aldri julegaver til så mange.. Kjøper til min nevø, og de vennene som sier de kjøper til meg.

Men, til familien til x-en min, er jeg nødt til å gi noe.. Fordi tanten hans kjøpte symaskin til 1500 kr til meg for en stund tilbake som tidlig julegave, og hun kommer sikkert til å kjøpe noe mer også. I tillegg har jo jenta mi fått mye fra henne. 

Hittil har jeg kjøpt en merino-ullgenser til fetteren hans, fordi han klagde sånn over stikkende kløende ullgenser som liten. ( han kalte det stikke-genser, istdedenfor strikke-genser) så jeg tenkte han kunne få en ullgenser som IKKE stakk. Samt et par ullsokker som heller ikke stikker. :P

Til tanten hans har jeg nå besilt en sånn stirio greie fra enklereliv.no . Vet at hun er glad i, og flink til å lage mat, så tenkte kanskje det kunne være noe for henne.. 

fra datteren min har jeg kjøpt en hjerteramme, og skal lime inn et bilde av henne (eller henne sammen med tanten). 

Er dette greit syntes dere? Eller burde jeg gi noe mer?
Har dere eventuelt noen tips?
Har et "mink" teppe uåpnet som jeg bestilte på netthandelen for en stund tilbake. Kanskje jeg kan ta med det også.. 

De vet jo at jeg har hatt mye tull med tidligere arbeidsgiver og har hatt litt økonomiske problemer i det siste, så jeg tviler på at de forventer å få kjempedyre gaver fra meg. Men det er jo faktisk de jeg er nærmest av familie utenom min egen mamma, og de er jo så snille med både meg og datteren min, selv om jeg og barnefar har null kontakt..

Vil jo gjerne gi noe fint..

Jeg HATER å gi julegaver.. Spesielt når jeg ikke kjenner de jeg skal gi til kjempegodt, eller vet akkurat hva de ønsker seg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som supre gaver som helt sikkert vil komme til god nytte. Du trenger absolutt ikke å legge til mer :)

Anonymous poster hash: 4d79d...914
Gjest lillehi
Skrevet

Jeg synes det høres ut som veldig fine gaver😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...