Gå til innhold

Tjohoooo!!! Tålmodigheten blir belønnet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elektrikeren kommer på tirsdag, så får jeg strøm på badet igjen og kan pakke bort skjøteledningen, i yttergangen og ikke minst så blir nyrommet til tenåringen ferdig!!!

Ting faller på plass som dominobrikker, jeg er så lei av oppussing at jjeg holder på å spy!!! Men nå nærmer det seg ferdig, da er det bare å bygge på litt neste år, men det slipper jeg å bo i før det er heeeeelt ferdig!

Men, jaggu blitt bra dreven i løpet av årene vi har holdt på. Spikerpistolen osv har på et vis blitt forlengelser av kroppen. Høydeskrekken er fordufta, stillasbygging er like stor selvfølge som da jeg bygde lego med guttungen. Guttungen får bygge stillas, kjøre gravemaskin osv han også. Flink gutt jeg er mektig stolt av. :)

Det har ikke alltid vært en dans på roser, men fy f....så glad jeg er for at jeg har bitt sammen tennene og HOLDT UT!! Og ikke minst at jeg har gjort mitt og tatt like mye ansvar for prosjektering, planlegging og gjennomføring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøffing! Du har faktisk holdt på så lenge jeg har "kjent" deg, tror jeg - mens jeg nekter prosjekter som tar over tre uker. Misunner deg tilegnet kunnskap i byggefaget! Og gratulerer!

Skrevet

Tøffing! Du har faktisk holdt på så lenge jeg har "kjent" deg, tror jeg - mens jeg nekter prosjekter som tar over tre uker. Misunner deg tilegnet kunnskap i byggefaget! Og gratulerer!

Takker og bukker!! Det har tatt tid, men det har virkelig vært verdt alle offer og tenners gnissel.

Vi har jo had to hus, men til slutt fikk jeg det som jeg ville, så vi fikk solgt det andre, og dermed både frigjort kapital og mulighet på fokus på et hus.

Har vært på randen til å melde oss på Sinnasnekkeren noen ganger, men har klart det selv. Har jo mann som er allergisk mot alt som heter lån. Det har gitt meg noen grå hår, men jeg ser fordelen med det nå og friheten ved å ha lite gjeld.

Tok tid å venne seg til å være kronisk gressenke til å ha en mann som nå kun er borte en skjelden gang hvis det er sykdom blandt de ansatte og han ikke får leid inn sjåfør. Flytta kontoret hjem har han også gjort. Kan bli praktisk den dagen det eventuelt kommer en liten baby igjen her i hus. :)

Denne Jula skal nytes!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...