Gå til innhold

Gir dere julepresang til fastlegen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvsagt, og postdama, frisøren, helsesøster, min gamle lærer, butikkdama, banksjefen, bilmekanikeren, hvitevarereperaøren, fiskebilmannen, isbilmannen, bibliotekaren, renovatørene og noen til som jeg ikke kommer på i farten.

Du glemte bussdama/mannen :)

Det gjorde jeg ;) Eller taximann/dame som vi har her til skolebarna. Busser er omtrent ikke eksisterende.

Så fantastisk, ser for meg at su står ves veien om morgenen en iskald dag før jul og venter på at søppelbilen skal komme så du får personlig levere gave til de :):fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kunne jeg godt ha gjort, for hun er veldig grei. Men er midt i en uføresak nå, hvor hennes uttalelse har betydning, og er redd det hadde blitt oppfattet som smøring. Men gir henne gjerne en blomst når saken er over. ;)

Anonymous poster hash: 91c3a...1d7
Skrevet

Den dagen det blir naturlig for meg å gi fastlegen (!?!) julegave, må jeg innse at jeg går altfor mye til legen...

Skrevet

Ikke fastlegen - men akupunktøren min fikk en :roser:

Anonymous poster hash: f3770...7ad
Skrevet

Selvsagt, og postdama, frisøren, helsesøster, min gamle lærer, butikkdama, banksjefen, bilmekanikeren, hvitevarereperaøren, fiskebilmannen, isbilmannen, bibliotekaren, renovatørene og noen til som jeg ikke kommer på i farten.

Du glemte bussdama/mannen :)
Hva med tannlegen da???

Anonymous poster hash: 9a6df...647

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...