Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Jeg gjør det, hun er bare så fantastisk og flink og dyktig! I år lager jeg noe selv som jeg skal gi henne personlig :-) Anonymous poster hash: 279c2...a97
❤lille stjerne❤ Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Nei det gjør jeg ikke. Men datteren min gir til sin kjære barnelege. En liten hjemmelaget ting bare.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Nei ser henne en gang i året. Blir bare kleint å gi gave da. Anonymous poster hash: 250ca...045
Modesty Blaise. Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Det ville ha vært veldig spesielt, sånn med tanke på at jeg aldri har hilst eller vært hos fastlegen min..... Så nei
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 nei hvorfor det? Anonymous poster hash: 6f5d5...9ef
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Er ikke SÅ ofte hos legen at det hadde falt seg naturlig Anonymous poster hash: b6d92...3db
Regina_George Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Haha nei da tror jeg hun hadde tenkt at jeg muligens var forelsket i henne eller hadde en plan om å få resept på sovepiller ellerno:p
PeppaPig Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Legen min er en koselig dame, men hun er ikke på julegavelisten min. Endret 4. desember 2013 av PeppaPig
Bumblebeee Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Nei det har jeg aldri tenkt på engang. Har de lov til å motta gaver?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Nei det har jeg aldri tenkt på engang. Har de lov til å motta gaver? De har lov å ta imot gaver, men det skal være gaver av mer symbolsk verdi, ikke svært verdifulle gaver. Tror ikke det er noe bestemt beløp, men man skal vise skjønn ift hvilke gaver man evt tar imot. En blomst, en flaske vin, en bok kan gå greit. Jeg er ikke lege, men jobber som terapeut, og det kommer som regel en bukett blomster eller en flaske vin eller to til jul. Jeg synes det er veldig koselig. Det er som regel de pasientene man har betydd noe ekstra for i løpet av året, og da er det en koselig gest at de viser at de setter pris på det. Men forventer overhodet ikke noe av noen, jeg får jo betalt for jobben min og gjør den med glede hver dag. Anonymous poster hash: 686d5...ba7
Elsker livet Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Selvsagt, og postdama, frisøren, helsesøster, min gamle lærer, butikkdama, banksjefen, bilmekanikeren, hvitevarereperaøren, fiskebilmannen, isbilmannen, bibliotekaren, renovatørene og noen til som jeg ikke kommer på i farten.
Gjest Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Selvsagt, og postdama, frisøren, helsesøster, min gamle lærer, butikkdama, banksjefen, bilmekanikeren, hvitevarereperaøren, fiskebilmannen, isbilmannen, bibliotekaren, renovatørene og noen til som jeg ikke kommer på i farten. Du glemte bussdama/mannen Endret 4. desember 2013 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #13 Skrevet 4. desember 2013 Jeg er gjerne hos fastlegen flere ganger i måneden, og fastlegen er et supert menneske, men det har aldri falt meg inn å gi gave. Kanskje jeg skal skrive et julekort i år, men noen gave blir det nok ikke. Tenker at det gjerne blir ubehagelig å motta en slik gave? Anonymous poster hash: 00d0f...658
Elsker livet Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 Selvsagt, og postdama, frisøren, helsesøster, min gamle lærer, butikkdama, banksjefen, bilmekanikeren, hvitevarereperaøren, fiskebilmannen, isbilmannen, bibliotekaren, renovatørene og noen til som jeg ikke kommer på i farten. Du glemte bussdama/mannen Det gjorde jeg Eller taximann/dame som vi har her til skolebarna. Busser er omtrent ikke eksisterende.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #15 Skrevet 4. desember 2013 Ja. I år får fastlegen min fleshlight av meg. Jeg får brystvortestimulator av ham. Anonymous poster hash: ea400...15a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #16 Skrevet 4. desember 2013 Er ikke ofte innom fastlegen ofte til at jeg vil finne det naturlig å gi gave Anonymous poster hash: bbf07...0ef
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #17 Skrevet 4. desember 2013 Gud nei, grei hun altså, men nei Anonymous poster hash: 39de7...733
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #18 Skrevet 4. desember 2013 Egentlig fortjener fastlegen min en fantastisk julegave. Jeg har vært mye hos han det siste året fordi jeg har hatt kyssesyken og fortsatt sliter med den. Men, føler det hadde blitt ekstremt kleint siden jeg ikke omgås han på privaten og at han kun er min fantastiske fastlege. Anonymous poster hash: 00b82...961
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #19 Skrevet 4. desember 2013 Eh... hæ? Greit noen av oss tar litt av med julehysteriet altså, men virkelig? Julegave til fastlegen din? Gir du til gynekologen din også? Anonymous poster hash: 07550...24f
Brennheite Badeand Skrevet 4. desember 2013 #20 Skrevet 4. desember 2013 Selvfølgelig! I år skal hun få et par honkler med jærter på + et lysfat og fire liter hjemmelaget hyllebærsaft. Spent på hva jeg får av henne.
me_87 Skrevet 4. desember 2013 #21 Skrevet 4. desember 2013 Nei det hadde bare blitt merkelig. Riktig nok har jeg vært der mye med sønnen min når han har vært syk,men føles ikke naturlig å gi han noe gave.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #22 Skrevet 4. desember 2013 Nei, men jeg kjøpte noen kaker til legekontoret for et par uker siden. De er så greie og hyggelige så ville glede dem en fredag da jeg var innom med en prøve ved lunsjtider. Anonymous poster hash: c8d76...3d6
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #23 Skrevet 4. desember 2013 Hahahahaaaaaaa, jeg dævver!!!! Takk for dagens, det hadde ALDRI falt meg inn. Hoho, tenk om fastlegen min hadde fått gave av alle pasientene sine hadde det talt 1750 gaver!! Anonymous poster hash: 0bb97...c64
kosemamma<3 Skrevet 4. desember 2013 #24 Skrevet 4. desember 2013 Nei.. Vil ikke bli venner med legen min på privaten
DaenerysStorm Skrevet 4. desember 2013 #25 Skrevet 4. desember 2013 De har ikke lov til å ta imot gaver...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå