Gå til innhold

Hva koster en gulltidsplass i barnehage for tiden ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gulltid ja. Særlig... Fulltid !!!

Skrevet

Ha ha, nå lurte jeg på om det var noe nytt med gullplass i bh.

Jeg betaler 2600 for en full plass i en privat barnehage. Man får også en liten rabatt om man har flere barn i samme barnehage. 

Skrevet

2500 her

Anonymous poster hash: 8a58e...2db
Skrevet

Jeg betaler 2530kr pr måned,det er inkludert matpenger..

Skrevet

2600 for et barn inkl måltider.

4500 for 2 stk.

Skrevet

Takk for svar. Er "gammal" mor med attpåklatt, så trenger litt oppdatering. Valget må tas mellom jobb og kontantstøtte :)

Skrevet

Vi betaler 2200 for fulltidsplass. Matpenger på 280 kr kommer i tillegg :)

Skrevet

2330 + 3500 i året i matpenger, da holder de med alt av mat.

Skrevet

Kommer an på hvilken kommune du bor i. Og er det snakk om privat eller kommunal bhg ?

Anonymous poster hash: 8ed07...dea
Skrevet

Kommer an på hvilken kommune du bor i. Og er det snakk om privat eller kommunal bhg ? Anonymous poster hash: 8ed07...dea

Det kommer ikke an på hvor du bor. Fastprisen er lik uansett! Det som varierer er hvor mye en betaler i kostpenger!

Skrevet

2600,- ink tre måltider med brød + frukt og varmmat noen dager i uka

Anonymous poster hash: 4d16e...1f7
Skrevet

Er det ikke 2 330,- som er maksprisen? Også kommer det eventuelt kostpenger i tillegg. Og dette varierer fra barnehage til barnehage.

I vår første betalte vi 600 i matpenger i måneden. Dette var med egen kokk og hvor de fikk alle måltider. Lunsjen bestod alltid av en eller annen varmrett.

Nå betaler vi 300 i matpenger i måneden. Dette inkluderer to måltider om dagen (ikke frokost). Og stort sett brødmat.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Vi betaler 2330 for plassen pluss 300 i kostpenger. 30% avslag på lillebror, 300 i kostpenger.

Men det blir vel litt dyrere fra august? Skal ikke prisen gå opp? Jeg vet ikke helt hvordan det er :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...