Gå til innhold

Dersom man er gift med en landslagsspiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns du da, som fotballkone, at man bør være tilstede på noen kamper?

Anonymous poster hash: 22f07...3df
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle landslag kampene burde man vel være med på. Det ikke så mange av de (?) Men, ellers så trenger man vel ikke det :) 

Skrevet

Alle landslag kampene burde man vel være med på. Det ikke så mange av de (?) Men, ellers så trenger man vel ikke det :)

Vet du om dette er en "regel" eller er man ikke så nøye på det? Gir det dårlige signaler å ikke møte opp?

Skrevet

Jeg hadde gitt beng i hvordan det hadde framstått utad. Men for meg er det viktig å vise mannen min at jeg stiller opp for ham på det som er viktig for ham. Spesielt på noe så stort som å spille landskamp. For tenk, det er det ikke alle som får oppleve ila livet. "Alle" gutta som spiller på løkka har jo dette som drøm ;) jeg hadde anstrengt meg maks for å få vært med på flest mulige kamper ihvertfall :)

Anonymous poster hash: fea40...69b

Skrevet

Vet du om dette er en "regel" eller er man ikke så nøye på det? Gir det dårlige signaler å ikke møte opp?

Ja, nå er ikke jeg fotballfrue altså. Men, jeg tenker at det å spille på landslaget er en big deal, for en som er fotballspiller. 

Og da kan man jo bli med å støtte å vise at du bryr deg! Men, om du er opptatt og har noe viktig innen jobb sammenheng. Så kan man jo ikke droppe det eller. Men, hadde blitt med på så mange av de kampene som mulig. 

For det er heller ikke sikkert at han blir valgt til å bli med på landslaget igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...