Gå til innhold

Kjempe snill kjærste har jeg så. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære er sykmeldt og har derfor i dag fått besøk av en nær kompis. Denne kompisen er akkuratt blitt arbeidsledig, hans kone har ME og sliter veldig med dette tiltider, hun prøver også å studere. De har to barn på 3 og 5 år som er super søte.

Hans kompis og kona sliter mye med økonomin- de har rett å slett dårlig rå siden de har levd på en inntekt, å nå når den også er borte blir det enda værre. Så samboeren min hadde også dårlig samvittighet siden han hadde sakt at han hadde kjøps seg ny bil å vi kan spare så og så mye og  snart kjøpe hus osv, mens kompisen må snu og venne på krona.

Nå ringte min samboer å spurte om det var greit at han ga kompisen sin penger slik at han kan kjøpe julegaver til sine barn. Det er snakk om 1000-1500 kr, ikke så alt for mye i vårt budsjett men mye i dems. Også vil han at vi skal kjøpe en liten gave til barna. :) Dette syns jeg bare er kos. :) Selvfølgelig skal vi hjelpe kompisen og hans familie. Jeg er glad vi har økonomi til å hjelpe. :)

Kjenner jeg elsker kjærsten min bare mer og mer. <3 :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! det er fint å være rause med folk! :)  Nordmenn er ikke så flinke til det. 

Skrevet

Kjenner jeg får angst av rettskrivingen din

Anonymous poster hash: 2c3c1...b56

Skrevet

Så koselig gjort av mannen din :D

Men jeg kan ikke for at jeg lurer på hvordan kompisen tar det å få økonomisk hjelp til å kjøpe gaver til barna?

Skrevet

Utrolig fin mann du har! Husk å vise ham hvor mye du setter pris på ham :)

Omsorg for andre er noe av det mest attraktive ved en mann.

Anonymous poster hash: 96420...413
Skrevet

#3 Det kan jeg tru på, det var sjefen min også når jeg tok kontor og administrasjonsfagbrevet. ;) Jeg har dysetleksi og har lært å leve med det. :) Til min samboers store fortvilelse. hihi. :fnise:

moota. Det veit jeg ikke selv, for han veit det ikke enda. :) men min samboer er en sta jævel (positivt) og vil bare sin kompis vell. Så han vil jo bare hjelpe slik at barna får en fin jul, det er det viktigste. :)

tusen takk #4 jeg er veldig heldig for å ha funnet han. :) Jeg prøver å vise det hver dag! :hjertesmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...